פרסום ושיווק

מי עומד מאחורי קמפיין הטיזרים ש"נפרד" מחברות הדלק?

האופציות האפשריות נעות מקמפיין של מותג תחבורה ציבורית כלשהו עד לחברת דלק מתחרה, מותג רכב חשמלי כלשהו או מותגי השכרת רכב/ליסינג וכו'
משה בנימין |  6
פז, קמפיין טיזרים (צילום יח"צ)
קמפיין מסתורי חדש שוטף את ישראל ביממה האחרונה, בשילוט חוצות, בעיתונות ובדיגיטל. טיזרים שמצהירים מחד על "ירידת מחירי הדלק ל-0" ומנגד מודעות בעיתונות הכלכלית שמכוונות למותגי חברות הדלק כגון סונול ופז yellow.
נכון לעכשיו טרם ידוע מי המפרסם שעומד מאחורי המהלך כאשר האופציות האפשריות נעות מקמפיין של מותג תחבורה ציבורית כלשהו עד לחברת דלק מתחרה, מותג רכב חשמלי כלשהו או מותגי השכרת רכב/ליסינג וכו'.
בהתבסס על זמן המדף הממוצע של מהלכי טיזרים בשוק הישראלי, בשעות הקרובות או לכל המאוחר עד מחר כבר ייחשף הקמפיין וזהות המפרסם שעומד מאחוריו, יהיה מי שיהיה. מן הסתם "הפתרון" יעלה בצורת שילוט חוצות שיוחלף בן לילה באותם המיקומים או קמפיין טלוויזיה שינסה למנף את הבאזז מהרחוב/רשתות חברתיות. 

 

 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פיצוח שנות ה-80' לבעיות של 2019....
    אלי 30/11/2018 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי באמת חושב שזה יעשה את העבודה לרנו?
    סגור
  • 3.
    גאונים
    ענבר מרחב G 26/11/2018 20:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנשה
    סגור
  • 2.
    רנו זואי-רכב חשמלי
    יוסי 26/11/2018 19:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כבר שלחו לעובדים
    סגור
  • אכן כן (ל"ת)
    מקס 27/11/2018 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ... יגואר חשמלית? (ל"ת)
    // 26/11/2018 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • חחח (ל"ת)
    א 26/11/2018 19:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור