שיווק ופרסום

קמפיין הליכוד: 'ארג'נטרו ופליקס' מצטרפים לצוות הדיגיטל

השניים יקבלו את האחריות על תכנון, רכש וניהול המדיה הדיגיטלית, לרבות הייעוץ האסטרטגי והקרייאטיב לפלטפורמות הדיגיטל של הליכוד
משה בנימין |  6
מימין: פליקס גוטקוביץ' וגילי ארג'נטרו (צילום יח"צ)
מפלגת הליכוד שתשיק בהתאם לגודלה את אחד מהקמפיינים המושקעים במערכת הבחירות הקרובה, מצרפת לשורותיה את גילי ארג'נטרו ופליקס גוטקוביץ'. ארג'נטרו ופליקס שעל שמם גם משרד בשם זה השאירו מאחור לא מעט אנשי דיגיטל וגופים גדולים שחשקו בקמפיין הליכוד, ונכון לעכשיו הם ללא ספק ההפתעה בכל הקשור לצוותי העבודה של המפלגות הגדולות. 
השניים יקבלו את האחריות על תכנון, רכש וניהול המדיה הדיגיטלית, לרבות הייעוץ האסטרטגי והקרייאטיב לפלטפורמות הדיגיטל במסגרת מסע הבחירות. משרדם של השניים, בעלי עבר עשיר וניסיון בפרסום ודיגיטל, מתמחה בבניית וליווי מותגים בעולם החדש ובניהול ביקושים ומסעות צריכה במרחב הדיגיטלי.
ברזומה של ארג'נטרו שצמח כקריאייטיב פלנר במשרד הפרסום טמיר כהן JWT, נמצא גם משרד הפרסום דרורי-שלומי dsay שבו שימש כמנהל אסטרטגיה, כמו גם בבאומן-בר-ריבנאי. בנוסף שימש ארג'נטרו גם כסמנכ"ל בפרסום מגזרים, מה שיכול להוות מבחינתו יתרון בהיכרות עם קהלים נוספים. בשנים האחרונות הוא משמש כיועץ מיתוג ואסטרטגיה למשרדי ממשלה וגופים ממשלתיים באמצעות לפמ, ביניהם משרד הביטחון ויחידות בצה"ל, פיקוד העורף, משרד הפנים, התיירות, הבריאות, בנק ישראל והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.
מבחינת הרזומה הפוליטי, ארג'נטרו היה חלק מצוות האסטרטגיה בקמפיין הגז הטבעי מול ועדת שישינסקי ( באומן בר ריבנאי), היה האסטרטג בקמפיין "הסיפור של כל יהודי" של מועצת יש"ע ( דרורי שלומי) וכן ניהל אסטרטגיה לקמפיינים בבחירות המוניציפיליות בקריית אונו וגבעתיים.
שותפו, פליקס גוטקוביץ' הוא איש דיגיטל ותיק, בוגר d-say interactive (שם הכירו השניים), שיכול להביא לשולחן הקמפיין ניסיון בניהול מערכי פרסום דיגיטליים חוצי פלטפורמות. בין לקוחותיו בעבר ובהווה נמנים קבוצת בזק, CARE, ZAPPA, קבוצת יובלים, קבוצת מטרופוליס, גינדי ועוד. מן הפן הפוליטי, גוטקוביץ' היה בעבר חלק מצוות ההקמה של קמפיין כולנו בשנת 2015. השניים גם מלווים יחד תהליכי מיתוג ובניית זהות למותגים מקומיים הפועלים בשווקים בינלאומיים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אלופי עולם
    קובה 01/2019/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה חברים
    סגור
  • 5.
    מקווה מאוד שהם לא אלו שיצרו את קמפיין האנטי עיתונאים
    אחד שמקווה 01/2019/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יריה ראשונה בקרב על חופש העיתונות בישראל
    סגור
  • 4.
    ארג'נטרו דושבג, לא מכיר את השני (ל"ת)
    פון קלאוזוביץ 01/2019/20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    מי אלה? (ל"ת)
    גיא 01/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    ארג'נטרו מלך!
    אורן 01/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ולקח סוס מנצח
    סגור
  • 1.
    אפסים
    יוסי 01/2019/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מהכרות אישית
    סגור