שיווק ופרסום

אורלי לוי אבקסיס מגבשת את הכוורת לקראת קמפיין הבחירות

יו"ר 'גשר' גייסה את 'משעל ורניק' לניהול ההסברה והדוברות, לצידה של דוברת המפלגה רעות סוקולסקי. 'סוסנקו ציפריס' ינהלו את הפרסום, יוניברסל מקאן ירכוש את המדיה
אלכסנדר כץ |  3
אורלי לוי אבקסיס (צילום מתוך עמוד הפייסבוק)
ח"כ אורלי לוי אבקסיס, יו"ר מפלגת גשר, נמצאת בעיצומו של גיבוש צוות הקמפיין לקראת הבחירות לכנסת, ועל רקע הסקרים המחמיאים החוזים לה כ-5 מנדטים. לאייס נודע כי את מערך ההסברה והדוברות של גשר ינהל משרד 'משעל ורניק' בבעלות יריב ורניק ויהונתן משעל. לצדם תעבוד דוברת המפלגה רעות סוקולסקי. על ניהול קמפיין הפרסום של המפלגה הופקד המשרד 'סוסנקו ציפריס' בבעלותם של זוהר סוסנקו ורז ציפריס שירכשו את המדיה באמצעות יוניברסל מקאן.
עבור ורניק ומשעל זו מערכת בחירות ארצית ראשונה בה הם עובדים עם מפלגה, ואולם בשנה האחרונה הם ניהלו את מערך התקשורת ב-3 קמפיינים משמעותיים בבחירות המוניציפליות - של ראש עיריית ירושלים הנבחר משה ליאון, של ראש עיריית פתח תקווה הנבחר רמי גרינברג, וכן של המועמד לראשות בתל אביב אסף זמיר שהפסיד לראש העירייה רון חולדאי.
אגב, את הקמפיין של חולדאי הובילו סוסנקו וציפריס, כך שכעת הצדדים מתחילים לשתף פעולה. ציפריס עבד עם המחנה הציוני בבחירות 2015, ואילו סוסנקו שימש כמנהל הדיגיטל בקמפיין כולנו ומשה כחלון באותה מערכת בחירות. בנוסף סוסנקו וציפריס עבדו יחד בקמפיין הפריימריס של אבי גבאי במפלגת העבודה ובבחירות המוניציפליות ברמת גן עבור כרמל שאמה שזכה בבחירות לראשות העיר. סוקולסקי מלווה את לוי אבקסיס מהכנסת, כששימשה כדוברת הפרלמנטרית שלה כשזו הייתה עוד חברה בישראל ביתנו של אביגדור ליברמן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמה ס בכתבה אחת. סיגעתם אותי. (ל"ת)
    ששון 01/2019/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אבוקסיס לא יעזור לך כלום גם אם תרצי עוד עשרה יועצים (ל"ת)
    יעק 01/2019/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    רק אורלי
    אבי 01/2019/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם צריך לבחור רק באורלי
    סגור