שיווק ופרסום

מקום 1 בדירוג WARC: פרוקטר ומדיה קום קונקשנס ישראל

על פי השקלול של WARC, קמפיין הדיאודורנטים של ג'ילט I Don't Roll On Shabbos היה קמפיין המדיה המצליח ביותר ב-2018. קמפיין Babyface של אדלר דורג במקום ה-8
משה בנימין |  1
פרוקטר אנד גמבל ישראל (צילום יח"צ)
השנה המוצלחת של פרוקטר אנד גמבל ישראל בתחרויות פרסום מסביב לעולם, לצד חברת המדיה המלווה אותה - מדיה קום קונקשנס מקבלת חותמת סופית ורשמית מצד WARC - גוף מחקרי הפרסום והתוכן המפרסם את דירוג ה-WARC's Media 100 - מדד בלתי תלוי של הקמפיינים הבינלאומיים המעוטרים ביותר, המשקלל זכיות בתחרויות הפרסום המובילות בעולם. 
על פי השקלול של WARC, קמפיין הדיאודורנטים של ג'ילט I Don't Roll On Shabbos היה קמפיין המדיה המצליח ביותר ב-2018. הקמפיין העלה את נתח השוק של דיאודורנט ג'ילט במגזר החרדי מ-3% ל-15% ואת המודעות למותג בסקטור זה מ-15% ל-55%. המהלך של ג'ילט זכה ב-3 אריות בפסטיבל קאן, 5 פרסים בגלובל פסטיבל אוף מדיה ברומא, 2 פרסים של ירחון ADWEEK היוקרתי ו-5 פרסים ב-M&M Global Awards - כולל קמפיין השנה בעולם.
מדיה קום העולמית דורגה במקום הראשון מבין חברות המדיה עם נוכחות בולטת של 3 מסניפיה בעשירייה הראשונה מתוך 16 בסה"כ ברשימת ה-100 המלאה. הקמפיין הנוסף של ג'ילט, Babyface שנעשה באדלר חומסקי, בקטגוריית מוצרי גילוח, נכנס גם הוא למדד ה-100 היוקרתי במקום השמיני ובכך סיפק לפרוקטר ישראל 2 קמפיינים בעשירייה הראשונה.
 
מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, אופיר גוטמן: "לא בכל יום צוות ישראלי גם מדורג במקום הראשון בעולם ביצירתיות ובזכייה משוקללת בפסטיבלים הגדולים וגם קמפיין ישראלי נבחר לקמפיין השנה בעולם.  זו זכייה לה שותפים כל עובדות ועובדי פרוקטר אנד גמבל בישראל, ושותפינו העסקיים במדיהקום ובשטרן אריאלי סער, השותפים המלאים בעשייה בדרך לכיבוש המקום הראשון. נמשיך בעשייה הטובה ונשאף כתמיד להישאר בפסגה. ברכות לשותפינו במדיהקום על זכייה מוצדקת בתואר סוכנות המדיה מס' 1 בעולם ועבודה מקצועית ובלתי מתפשרת".
ירון  פאריזון, מנכ"ל מדיהקום קונקשנס בישראל: "מכל הפרסים שזכינו בהם, הישג זה יהיה רגע שאף אחד מאיתנו לא יוכל לשכוח. חשוב לציין שכל זה לא יכול היה לקרות ללא שיתוף הפעולה הפנטסטי בין אנשי פרוקטר & גמבל, צוות מדיהקום ישראל והפרטנרים הנפלאים שלנו, שלהם מגיעה הכרה זו. אני אסיר תודה לכל אחת ואחד מהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני אגיד לכם מה.. (ל"ת)
    צ'רלי 03/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור