שיווק ופרסום

עוד צעד מסחרי: אינסטגרם תאפשר קנייה בתוך האפליקציה

אינסטגרם מציגה כלי שיחסוך את השארת הפרטים בכל פעם מחדש באתרי סחר. בשלב הראשוני הפיילוט יתחיל בשת"פ עם 20 מותגים וללקוחות אמריקאיים בלבד
משה בנימין | 
בעוד שעל פייסבוק עוברת שנה קשה רצופת משברים, אפליקציית אינסטגרם בבעלותה ממשיכה, בדרכה השקטה יחסית, לשמש כאבן שואבת למפרסמים ומחזקת את יכולות האי-קומרס שלה עם פיילוט חדש שיאפשר לגולשים לרכוש מוצרים מבלי לעזוב את האפליקציה. בשלב הראשוני הפיילוט ייצא לדרכו עם 20 מותגים שעמם פייסבוק-אינסטגרם תשתף פעולה.
המערכת שתקרא Checkout on Instagram תציג לגולשים שאהבו מוצר כלשהו והקליקו עליו את כפתור ה-Checkout on Instagram  בעמוד המוצר. לחיצה נוספת תציג פרטים נוספים כגון גודל, צבע וכו' ומשם יועבר הגולש למסך התשלום, עדיין בתוך האפליקציה. במסך זה הגולש יזין את פרטיו: שם, אימייל, פרטי החשבון שממנו הוא משלם וכתובת למשלוח, בפעם הראשונה שבה ירכוש ופרטים אלו יישמרו לרכישות עתידיות.


באינסטגרם גם מבטיחים לעדכן את הגולשים בסטטוס ההזמנה על גבי האפליקציה באמצעות התראות על השילוח והגעת המוצר. נכון לעכשיו מדובר במערכת ניסיונית בגרסת בטא שתהיה נגישה רק לרוכשים בארה"ב, עם מותגים נבחרים בלבד כגון אדידס, בורברי, דיור, H&M, מייקל קורס, פראדה, נייקי, יוניקלו, זארה ועוד.
הכלי החדש של אינסטגרם אמור לתת מענה לאחת הסיבות הבולטות שגורמות לצרכנים לא להשלים רכישה ולפרוש באמצע התהליך - בקשה למילוי פרטים, השארת פרטי תשלום ופתיחת חשבון/מנוי מבוסס סיסמא. הכלי גם מייתר את הצורך באתר אינטרנט ויוכל לאפשר למותגים לשווק מסחורה באינסטגרם ולבצע דרכה את כל האינטראקציה עם הלקוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה