שיווק ופרסום

"שחר של יום דנדש": דורין אטיאס תוביל שפה חדשה ל'משביר'

לזכות בית הכלבו ייאמר שהוא מפגין אומץ וחוש הומור עצמי כשהוא מציג את את עצמו כבית כלבו מיושן לכאורה, חסר גלאם, שנזקק למגע ידה של סטייליסטית מעודכנת 
משה בנימין |  6
דורין אטיאס בקמפיין המשביר לצרכן (צילום צילום מסך)
רשת המשביר לצרכן מרעננת את הקו הפרסומי עם שפה תקשורתית חדשה בהשקעה משמעותית של 7 מיליון שקלים באמצעות מקאן תל אביב. את הקמפיין החדש תוביל מבקרת האופנה והסטייליסטית המוכרת דורין אטיאס שהפכה בשנים האחרונות לחותמת איכות. הקמפיין החדש ינסה לתפוס את הכותרות עם עלייה לאוויר מחר, יום ג', ביום הבחירות. 
שיתוף הפעולה של המשביר עם אטיאס חורג מההופעה בפרסומת, וכפי שהוא מוצג בסרט עצמו, כחלק מהתסריט, יכלול את שילובה בצוות קנייני האופנה של בית הכלבו הוותיק, ותסייע בבחירת הפריטים של הקולקציות הקרובות. 
לזכות בית הכלבו ייאמר שהוא מפגין אומץ וחוש הומור עצמי כשהוא מציג את את עצמו כבית כלבו מיושן לכאורה, חסר גלאם, שנזקק למגע ידה של סטייליסטית מעודכנת שהופכת אותו שוב לנחשק. הסרטון נפתח עם כניסה של אטיאס לסניף של המשביר, מלווה בשוליה סטריאוטיפי שעונה לשם "יוכי", שבו היא מתקשה למצוא פריטים לרוחה ואז "מבינה מה חסר". כשאחת מעובדות הסניף מציעה לה עזרה, אטיאס עונה: "לא חמודה, אני פה כדי לעזור לכם".  לאחר טיסה לחו"ל, ביקור בתצוגות האופנה הנחשבות ביותר, ניים דרופינג של מותגים מובילים ושזירת מטבעות לשון "אטיאסים" חדשים כגון "ינוס ויגוז" - הסרט מסתיים עם הטמעת השיק המחודש בסניפי המשביר. 
 
במשביר מציינים, כי "השינוי האסטרטגי שעוברת הרשת בימים אלה כולל שינוי משמעותי בנראות החנויות, לאחר שאלו עברו תהליך שיפוץ בהיקף של 20 מיליוני שקלים בשנה האחרונה, יבוא בלעדי של מותגי אופנה מובילים דוגמת Morgan, Promod, Punt Roma, חידוש של מחלקת אופנת הבית עם השקת ליין Steve Maden של מצעים, כלי מיטה ועוד". כמו כן כחלק מהמהלך האסטרטגי הגדילה הרשת את מחלקת הספורט.
רמי שביט, בעלי הרשת: "המשביר לצרכן מציג פנים חדשות, הן על המסך ובשלטי החוצות והן בנראות הסניפים. השקענו משאבים אדירים לקמפיין הקרוב, כך שכל בית בישראל ישמע את השם משביר בתקופה הקרובה, ואנו בטוחים שזה, לצד השיפור המאסיבי שנעשה ברצפת המכירה, יביא את הקהל להצביע ברגליים וליהנות מכל מה שיש למשביר להציע".
קרדיטים
משרד פרסום: מקאן תל אביב
ניהול לקוח: דפנה אנגל, שני גולדשטיין, מאיה רבינזון, טל כהן והילה פנחס
קריאטייב: נדב פרסמן, אדם פדר, גבע גרשון, אלעד גיל ומאי אידי 
אסטרטגיה: אתי עבדי ורונית כספי 
הפקה: נווה זרח, איתמר כהן

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אהלאן, אהלאן - אנחנו במדינת ערב????????????????????
    אלה בוקאי 05/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגיז אותי מאד התשדיר שלכם. מדוע היא מברכת אותנו באהלאן? האם ציבור השומעים שלה הוא ערבי? לא! אנחנו יהודים ורצוי לברך אותנו בעברית! וזה שהיא כאילו מקטינה את עצמה - דוריס הקטנה.... יעני, היא צנועה... תשדיר מגעיל ברמות ואני לפעמים עוברת לתחנה אחרת עד שהתשדיר יסתיים.
    סגור
  • 5.
    איכס היא תת רמה
    ששש 04/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל
    סגור
  • 4.
    אהבתי
    ש'רלי ורבע 04/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורה חמודה מאוד דורין, אוהב אותה מאוד. בהצלחה!
    סגור
  • 3.
    ערסית עלובה ומגעילה.
    נ. 04/2019/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה שהערסית העלובה הזו שמדברת כמו עוזרת בית ונראית כמו אחת בכלל נותנים לה להתעסק באופנה. היא פשוט בן אדם נחות ובזוי.
    סגור
  • 2.
    אני מבינה מה חסר פה
    . 04/2019/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קונספט מקורי
    סגור
  • 1.
    ״קרדיטים״ עאלק
    גל 04/2019/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרסומאים יקרים מתי תבינו שהצלחה הוא כישלון לא קשורים אליכם. אם המשביר יעשו מהפכה אמיתית במוצר (קולקציה, מיקום הסניפים, צוות המוכרים ועוד ועוד...) אז הפרסום זה הדבר הכי קל בעולם. לעומת זאת אם הכל בכאילו אז לא משנה כמה כסף ישפכו על פרסום, היחידים שייהנו הם הבעלים של משרד הפרסום. ממליץ לכם להפסיק לקחת ״קרדיטים״ להתחיל לעבוד
    סגור