שיווק ופרסום

2 זכיות ל-KOG ומטרופולין ב-Webby Awards על "מילה טובה"

חברת התחבורה הציבורית וחברת ההפקות זוכות ב-2 פרסים עבור המהלך שבמסגרתו הקרינו לנוסעי אוטובוס סרטים המתעדים את קורות חייו של הנהג הנוסע
משה בנימין | 
קמפיין סושיאל של מטרופולין (צילום מסך)
חברת ההפקות KOG וחברת התחבורה הציבורית מטרופולין שהעפילו לשלב הגמר של תחרות הפרסום הבינלאומית Webby Awards זכו לבסוף ב-2 פרסים ב-2 קטגוריות: ניסוי חברתי בזמן אמת ובחירת הקהל.
ה-Webby נחשבת לאחת מתחרויות הפרסום הבולטות בעולם בגזרת הדיגיטל/אונליין. מדי שנה מוגשות אליה עשרות אלפי פרסומות מרחבי העולם. הזכייה של KOG ומטרופולין היא מהבודדות שבהן זכו חברות ישראליות בתחרות זו.
את הקמפיין של מטרופולין, באמצעות  KOG, הניעה התובנה לפיה נוסעי התחבורה הציבורית מבלים זמן רב בדרכים ופוגשים מדי יום נהגים ונהגות, מבלי שיכירו אותם ומבלי שתתפתח ביניהם אינטראקציה אמתית.
מהלך התוכן יצר מעין ניסוי חברתי במהלך נסיעה שגרתית באוטובוס. במסגרת הנסיעה השגרתית, הותקנו מסכי טלוויזיה לצד מצלמות נסתרות במספר קווי אוטובוס הנוסעים באזור השרון. במהלך הנסיעה הוקרנו סרטונים המציגים את סיפור חייהם של הנהגים, ובהם רואיינו גם בני משפחותיהם. ההקרנה הייתה הפתעה גמורה, גם עבור הנוסעים וגם עבור הנהגים.
 
תוך כדי הקרנת הסרטונים, תיעדו המצלמות הנסתרות את תגובות הנוסעים: "כולם היו בהלם. העלו חיוך. היו כאלה שקמו במיוחד לנהג ובאמת "זרקו" מילה טובה. בסיום הסרטון הנוסעים ממש מחאו כפיים לנהגים וזה ללא ספק היה רגע שיא, מרגש במיוחד" אומר יוגב עזריאל מ-KOG.
בסרטונים שהוקרנו, נחשפו הנוסעים לסיפור חייהם של ארמנדו שגב וגבי בן משה, נהגי חברת מטרופולין. ארמנדו שגב, בן 85 , היה בעברו שומר הראש של בן גוריון ועדין לא מוכן לצאת לגמלאות. גבי בן משה מתנדב במד"א ובמשטרה ומקדיש את חייב להתנדבות חברתית במקביל לעבודתו כנהג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה