שיווק ופרסום

יוזמה קריאייטיבית בראשל"צ: ניצולי שואה מהעיר בקמפיין בינ"ל

כ-1,000 שלטי חוצות עם תמונות של ניצולי השואה יתלו ברחבי ראשל"צ וסיפוריהם ייתלו במקביל גם בערים תאומות בגרמניה, פולין, אוקראינה, רוסיה, צרפת ורומניה
אלכסנדר כץ |  1
קמפיין ניצולי השואה מראשון לציון (צילום יח"צ)
11 ניצולי שואה מראשון לציון הפכו לפרזנטורים והצטלמו לקמפיין מיוחד תחת המסר "מחבקים וזוכרים את שורדי השואה כל ימות השנה". כ-1,000 שלטי חוצות, מכוונים, ותחנות אוטובוס עם תמונותיהם של ניצולי השואה וסיפוריהם נתלו רחבי העיר. במקביל, ייתלו שלטים זהים באנגלית בערים ברשוב (רומניה), מיניסטר (גרמניה), לובלין (פולין), חורקוב (אוקראניה), נים (צרפת), וסנט פטרסבורג (רוסיה).
הקמפיין יצא לפועל לאחר שראש העירייה רז קינסטליך פנה לערים התאומות של ראשון לציון בעולם, וזכה להיענות חיובית, כשאותן עיריות הסכימו לקחת חלק בקמפיין ולפרסם את סיפורם של הניצולים ביום השואה המצוין בישראל. במקביל צולמו ניצולי השואה לסרטונים שמספרים את סיפורם הטרגי מחד ואת ניצחונם מאידך. שורדי השואה הפכו לפרזנטורים במטרה להעביר את המסר לדור הילדים על מנת שזיכרון השואה לא יישכח לעולם.


הקמפיין נעשה כולו בהתנדבות ובין התורמים לטובתו, המעצב שגיא יהוד, הצלם אורן דאי וחברות שילוט חוצות ושלטים.
"היה לי חשוב שהדור הצעיר ובעיקר הילדים יכירו את הסיפורים וישמעו את השורדים", אומר קינסטליך, נכד לניצולי שואה. "זיכרון השואה חייב להישמר, זהו הבסיס לקיומנו. לצערנו הרב עוד כמה שנים כבר לא יהיו בנינו ניצולי שואה וחובתנו המוסרית היא להמשיך ולספר את סיפורם, זיכרונם וגבורתם. גל האנטישמיות שפוקד את העולם מחייב אותנו הזכיר ולא לשכוח ולכן זה חשוב ומרגש שהערים התאומות שלנו בגרמניה, פולין, אוקראינה, צרפת ורומניה הסכימו לשתף פעולה בקמפיין שורדי השואה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לתורמים
    יופי 05/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקמפיין נעשה כולו בהתנדבות ובין התורמים לטובתו, המעצב שגיא יהוד, הצלם אורן דאי וחברות שילוט חוצות ושלטים.
    סגור