שיווק ופרסום

פסטיבל ניו יורק לפרסום: כסף לליאו ברנט וארד למקאן תל אביב

הזכייה של ליאו ברנט היא עבור סרטון ה"קרייסס" לסמסונג. זכיית מקאן היא עבור מהלך "סיפורי יין" ליקב טפרברג. מהלך "בירה אלכסנדר" של ליאו ברנט דורג כפיינליסט
משה בנימין |  1
פסטיבל ניו יורק לפרסום (צילום עמוד הפייסבוק של הפסטיבל)
משרדי הפרסום ליאו ברנט ומקאן תל אביב זכו בפרסי כסף וארד (בהתאמה) בפסטיבל ניו יורק לפרסום. היום (יום ג') פורסמה רשימת הזוכים בתחרות, שבה תחת הלשונית של ישראל מופיעים רק שניהם. 
הזכייה בכסף (ובפיינליסט בקטגוריה נוספת) של ליאו ברנט היא עבור סרטון הפרסומת לחברת סמסונג בקטגוריית Film Craft בו משתתף היוצר שלומי שבן. מקאן תל אביב זכו בפרס הארד עבור "סיפורי יין" ליקב טפרברג בקטגוריית Creative Marketing Strategy/Effectiveness שגם זכה בפרס הכסף על המהלך בתחרות הגולדן דראם
 סיפורי יין. עוקף את הרגולציה ועושה את העבודה
 הקרייסס של סמסונג
לצד הזכיה של ליאו ברנט בפרס הכסף, המשרד זכה גם ב-4 פיינליסטים למהלך בירה אלכסנדר, שעבור רבים נחשבת לאחת העבודות הטובות של המשרד בשנים האחרונות וזו שבמשרד ציפו שתוסיף פרסים למדפי המשרד. עם זאת, המהלך שהיה למדובר מאוד בישראל, מכיוון שהיה רלוונטי מאוד בזמן ששדות ישובי עוטף הדרום עלו באש, לא הצליח להרשים את קהילת הפרסום העולמית. 
מדרג הפרסים של פסטיבל ניו יורק מתחיל מתואר ה-BEST SHOW, אחריו ה-GRAND PRIZE AWARD ואחריהם 3 פרסי ה"מתכת": זהב, כסף וארד. על פי מדיניות התחרות, גם עבודות שדורגו מתחת לארד, כ"פיינליסט", נחשבות לכאלו שזכו. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 05/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור