שיווק ופרסום

ההצלחה של צבי שיף כמייסד חברה לטיפול וטיהור מים ומי שפכים

כל שנה מתבזבזים מיליוני ליטרים של מים. חלק מהם מברזים פתוחים, אחרים ממקלחות ארוכות שאנשים נוהגים לעשות ללא היכר, מפעלים המבזבזים המון מים לצרכי תעשייה ועוד

כתיבת מומחים | 
WATER (צילום null)
בכל שנה מתבזבזים מיליוני ליטרים של מים. חלק מהם מברזים פתוחים, אחרים ממקלחות ארוכות שאנשים נוהגים לעשות ללא היכר, מפעלים המבזבזים המון מים לצרכי תעשייה ועוד. לצבי שיף היה חזון. החזון הזה היה לעזור לעולם שלנו להיות טוב יותר על ידי בזבוז של פחות מים ועל ידי שימוש במי שפכים מבוזבזים. אם אי אפשר לחנך את האנשים, לפחות אפשר להמציא כלים טכנולוגיים לטיפול במים הללו וניתובם למקום מועיל וחיובי.
אודות צבי שיף
צבי שיף הוא מייסד משותף ובעלים של חברת Galene המפתחת ומספקת כלים טכנולוגיים לשיפור השימוש במים והצריכה שלהם. כמו כן הוא משמש כנשיא חברת "שיף גרופ" – חברת נדל"ן הפעילה בכל תחומי הנדל"ן בישראל, מבתי מגורים, דרך נדל"ן מסחרי ועד נדל"ן תעשייתי. צבי הוא בעל תואר ראשון במשפטים ומדעי המדינה מטעם המרכז הבינתחומי בהרצליה וכן תואר במנהל עסקים במכללה למנהל בתל אביב. לאורך שנים עבד כמנהל בכיר בחברת מלונות מובילה בישראל והיה אחראי על מחלקות רבות הקשורות בפאן העסקי, המקצועי והכלכלי. כמו כן ניהל עסקאות בשווי מיליונים רבים בתחום הנדל"ן והחלק העיקרי בפעילותו כיום בחברותיו הוא בהיבט העסקי והפיננסי.
החיבור בין צבי שיף לחברת Galene Water Filtration
ניסיון חייו של צבי הובילו אותו לכדי הבנה כי יש כל כך הרבה דברים לדאוג להם שהם מעבר לעצמנו. כך למשל החיבור לחברת גאלן. החברה הוקמה לטובת הספקת שירותים ומוצרים מתקדמים לחיסכון במים, שימוש נכון בהם ואף טיהור מי שתיה ומי שפכים ושימוש חוזר במים לצרכי חיסכון. עם ניסיון החיים שצבר וכן הניסיון המקצועי בעבודותיו השונות לאורך השנים, הבין מר שיף את השפע הטבעי שאנו מבזבזים. כל כך הרבה מים מתבזבזים לחינם ועל כן החיבור לחברת גאלן היה מדי. מהר מאוד הוא אימץ את החברה תחת חסותו והחל לפעול לטובת קידום ופיתוח של מוצרים שונים גם בתעשייה הפרטית, גם בעסקית וגם במסחרית.
אודות חברת Galene Water Filtration
חברת Galene Water Filtration מתמחה בפיתוח והספקת שירותים וכלים המסייעים בשימוש נכון, חסכוני וטוב יותר של מים: הן מי שתיה והן מי שפכים. החברה מפתחת מוצריה עבור בתי מגורים, עבור בתי עסק, עבור עסקי חקלאות, עבור מערכות עירוניות וכן גם עבור מפעלים ותעשייה. לכל אחד מאלה יש אינספור גלונים של מים המתבזבזים ומתאדים להם וגם השימוש במים שלנו לא תמיד נקי וטהור מספיק. כך למשל ניתן להתקין חסכם מיוחד של החברה בברז על מנת ליהנות ממים נקיים יותר ולא להתבייש לשתות אפילו מהברז. לחברה גם כלים ומערכות לשתייה ביתית וכן שימוש נכון יותר במערכות מי הכביסה והמקלחת. כמו כן החברה פועלת גם עם מפעלים, בתי מלון, מסעדות, חברות לשטיפת מכוניות וסוגים רבים אחרים של בתי עסק שיכולים לחסוך כסף רב וגם מים בהתקנת המכשור המתקדם של החברה.
לסיכום; ההצלחה של צבי שיף כמייסד חברהת לטיפול וטיהור מים ומי שפכים מכה גלים בחו"ל וכיום הוא מביא את הניסיון הרב שלו גם לישראל ומסייע לעיריות, חקלאים, בתי מלון ועסקים רבים אחרים לחסוך במים ולטהר היטב את המים שבהם עושים שימוש במקום, על מנת לתרום לחסכון הכללי במשאב המים, ליהנות מחיים בריאים וארוכים יותר בשל הצריכה במים נקיים וטובים וכן כדי לסייע בשמירה על הסביבה. לפרטים נוספים אודות החברה או אודות צבי שיף אנו ממליצים לקרוא מאמרים נוספים בנושא ולהבין לעומק את החזון של צבי ושל החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה