שיווק ופרסום

10 פיינליסטים למקאן ת"א בקאן; גיתם ואדלר מצטרפים

כפי שזה נראה, מקאן תל אביב יאסוף לא מעט פרסים עבור מהלך איקאה THISABLES. גיתם מוסיף פיינליסט ואדלר חומסקי, עם שטרן אריאלי סער נכנסים לראשונה השנה לתחרות 
משה בנימין |  1
קאן ליונס (צילום קאן ליונס)
פסטיבל קאן ליונס ה-66 נפתח היום (יום ב') רשמית ויימשך עד יום שישי, ה-21 ביוני. לאחר פתיחה מבשרת טובות למקאן תל אביב וגיתם BBDO עם 2 פיינליסטים ופיינליסט (בהתאמה) בקטגוריות החדשנות והטיטניום, שני המשרדים ממשיכים לאסוף פיינליסטים וגם אדלר חומסקי מצטרף, לראשונה השנה, לחגיגה. עם זאת, הסיפור הגדול הוא ללא ספק מקאן תל אביב עם 10 (!) פיינליסטים נוספים אותם צירף היום לרשימה, בקטגוריית ה-Health & Wellness.
מהלך איקאה THISABLES שנולד במשרד הפרסום, על ידי אלדר יוספוב, אחד מעובדיו שסובל משיתוק מוחין ומוגבלות פיזית, מוכיח כיצד רעיון שנולד מתוך צורך אמיתי וזוכה לתמיכה והבעת אמון מצד הלקוח, מתוגמל בהערכה רבה מצד הקולגות בענף הפרסום העולמי. בנוסף ליוספוב (הקופירייטר), סמנכ"לית הקריאייטיב סיגל עבודי נחשבת למי שהפיחה רוח חיים ברעיון, נלחמה עליו ועשתה את כל הדרוש כדי להוציא אותו לפועל. 
בענף הפרסום הישראלי מספרים שבמקאן לא חסכו והגישו את מהלך איקאה בנדיבות, בלשון המעטה, לתחרות. ההסתערות החריגה אינה מורידה מגדל ההישג שכבר עומד כעת על 12 פיינליסטים. ההישג המרשים של 10 בקטגוריה אחת הוא דבר שאין לו אח ורע בהיסטוריית קאן ליונס של הנציגים הישראליים ולפחות על פי הסטטיסטיקה היבשה, המשרד צפוי לגרוף לא מעט "ברזלים".
 

כאמור, קטגוריית ה-Health & Wellness מכניסה גם את אדלר חומסקי למשחק, יחד עם משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, עם מהלך "החלפת הכיפות" עבור פרוקטר אנד גמבל למותג השמפו הד אנד שולדרס, במגזר החרדי. 
 
גיתם BBDO, יחד עם BBDO IM, הוסיף פיינליסט נוסף עבור הפיילוט הניסיוני המבוסס על פיתוח של חברת OrCam, המתמקדת בעיקר בפיתוח מוצרים המיועדים לאנשים עיוורים, לקויי ראייה ולמתקשים בקריאה. במסגרת הפרויקט שנערך במהלך יום הבחירות הארציות אשר התקיים ב-9 באפריל 2019, הצביעו לראשונה עיוורים ולקויי ראייה באופן עצמאי וללא עזרת מלווה, בעזרת פיתוח מתקדם בשם OrCam MyEye 2 - מכשיר עזר חדשני. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד למקאן
    ורדרדה 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכרגיל גם ברכות לגיתם ולאדלר על עוד Ghost case שמנסה לעבוד על השופטים
    סגור