שיווק ופרסום

הישג מרשים למקאן ת"א: גראנד פרי ו-2 זהב למהלך איקאה בקאן

לאחר 14 שנים חשוכות ללא זכייה בגראנד פרי, מקאן תל אביב עושה זאת עם מהלך ה-THISABLES. סיגל עבודי: "זה לא סתם איזשהו שיגעון או משהו חד פעמי שעשינו כדי לזכות"
משה בנימין |  3
מקאן תל אביב (צילום מריאן בראנלי)
לאחר 12 פיינליסטים מתוך 4 קטגוריות בפסטיבל הפרסום בקאן, משרד מקאן תל אביב מתרגם את הפתיחה המרשימה שלו לפרסים ועושה זאת עם זכייה נדירה במונחי השוק הישראלי - גראנד פרי בקטגוריית ה-Health & Wellness. בנוסף, המשרד זכה גם ב-2 פרסי זהב באותה הקטגוריה. 
הערב (יום ב') נערך טקס הפרסים הראשון שכלל את קטגוריות ה-Health, דיזיין, פארמה, פרינט וחוצות. בחוגי הפרסומאים הישראליים שפוקדים את הריביירה הצרפתית, מדברים כבר משעות הבוקר על הזכיות הצפויות של מקאן, שמצידם חיכו עד למועד ההכרזה כדי לחגוג באופן רשמי. 
לשם המחשת ההישג של מקאן תל אביב, יוזכר כי הפעם האחרונה והיחידה שבה משרד פרסום מישראל זכה בגראנד פרי הייתה ב-2005, אז זכה באופן מפתיע משרד הפרסום המגזרי טריו, מקבוצת אדלר חומסקי, שאינו פעיל עוד היום. בשנת 2012 שהייתה שנת שיא נוספת עבור ישראל עם ההצלחה המסחררת של פרויקט קשרי דם של באומן בר ריבנאי, השלל הסתכם ב-5 אריות זהב, כך שהפתיחה של מקאן ביומו הראשון של הפסטיבל כבר קרובה לשכפל את ההישג. 
 
סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב שהובילה את המהלך במקאן, אמרה לאייס: "הדבר הכי מרגש בזכייה הזאת זה שזאת עבודה אמיתית, זה לא סתם איזשהו שגעון או משהו חד פעמי שעשינו כדי לזכות. זה עבודה שעבדנו עליה שנתיים, עם האנשים הכי מדהימים ועם מחויבות אין קץ כדי שזה יקרה וזה כל כך מרגש שכל העבודה הזאת שהשקענו וקרענו את התחת עליה סופסוף מקבלת הכרה ועוד כזו גדולה. אנחנו בהלם וממש ממש לא לוקחים את זה כמובן מאליו - העבודות המתחרות מעולות ובאמת יש לנו לקוח עם ביצים שהלך אתנו ומצאנו את הדרך לעשות את זה בלי לחכות הרבה שנים כדי שיאשרו לנו את זה בעולם".
מנכ"ל קבוצת מקאן, עמית משיח אמר לאייס: "אנו שמחים לעבוד ולהצליח עם איקאה. לקוח שהשותפות העמוקה עמו הביאה להצלחות רבות בשנים האחרונות. כמשרד הפרסום המוביל בישראל , פרויקט איקאה דיסאייבלס הוא דוגמא לערך שמקאן יודעת להביא היום ללקוחותיה - שילוב של אסטרטגיה שיווקית ומעורבות חברתית מבוצעים באופן שמחזק את המותג ויוצר אימפקט שיווקי. ההכרה הבינלאומית מחזקת את הנחישות ותחושת הגאווה שלנו. נמשיך לעבוד קשה ולהרים את הרף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גרנד פרי בפרינט מלבנון (ל"ת)
    שאפו לשכנים 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    סיגל עבודי: "זה לא סתם איזשהו שיגעון או משהו חד פעמי...
    זה בול זה 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיחקתם אותה בגדול! ככה תופרים אריות בקאן!!
    סגור
  • 1.
    איפה ארז ברכץ?
    דואג 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא נעלם, מה קרה לו?
    סגור