שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של 'איילון חברה לביטוח' עובר ל-Dsay

שוק הביטוח הפך בשנה האחרונה לאחד מהמובילים בהוצאה לפרסום עם נוכחות טלוויזיונית ערה של חברות כגון מגדל, הפניקס, כלל, LIBRA ועוד
משה בנימין |  4
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום של איילון חברה לביטוח שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום זרמון גרופ עובר לידיו של Dsay בניהולו של המנכ"ל והשותף אייל הובר לוי - כך נודע לאייס. 
'איילון חברה לביטוח' היא אחת מ-6 קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-3-4 מיליון שקלים. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום בשנת 2018 עמד התקציב על 2.2 מיליון במחירי מחירון המהווים פחות ממיליון שקלים בפועל, אולם בשנת 2019, בטווח של כחצי שנה בלבד, התקציב הוכפל ועומד כעת על 4.7 מיליון שקלים במחירי מחירון.
שוק הביטוח הפך בשנה האחרונה לאחד מהמובילים בהוצאה לפרסום עם נוכחות טלוויזיונית ערה של חברות כגון מגדל, הפניקס, כלל, LIBRA ועוד. בתמהיל המדיה של 'איילון' הטלוויזיה תופסת כ-44% מהתקציב, לצד 46% שמופנים לרדיו. 
בשנה החולפת הצטרפו למשרד הפרסום Dsay גופים נוספים כגון 'תדיראן', 'מכללת אפקה', 'מכללת לוינסקי' ובמקביל המשרד מוביל ומנהל את קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איילון חזקים בדיגיטל דוקא (ל"ת)
    הילה 07/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה ההבדל בין מחיר מחירון למחיר בפועל
    תוהה 07/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף פעם לא הצלחתי להבין
    סגור
  • תשובה
    תשובה 07/2019/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחיר מחירון זה לפי העלויות הרשמיות של האתרים, ערוצים, עיתונים וכו, מחיר בפועל זה המחיר אחרי בונוסים, הנחות וברטרים
    סגור
  • 1.
    לא מבין למה
    מעולם הפרסום 07/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לעבוד עם המשרד הזה ? לא ברור בכלל .
    סגור