שיווק ופרסום

פורסייט תבצע ניסוי ראשון במערכת איי-נט; המניה מזנקת

הניסוי צפוי להתפרס על פני 5 ימים (24 עד 29 ביולי) וישתתפו בו 30,000 רכבים. בין המשתתפות בניסוי - זכיינית אוויס, קבוצת אלדן, טרייד מוביל וקבוצת שגריר
נועם בראל |  1
חיים סיבוני (צילום יח"צ)
{פורסייט} הודיעה כי החברה נכדה שלה, איי-נט מובייל תערוך ניסוי בקנה מידה גדול במערכת Eye-Net שלה למניעת תאונות דרכים המבוססת על תקשורת סלולרית. על רקע הדיווח, מניית החברה מזנקת כעת ביותר מ-9% במחזור גבוה.
הניסוי צפוי להתפרס על פני 5 ימים (24 עד 29 ביולי) וישתתפו בו 30,000 רכבים. בין היתר ישתתפו בניסוי חברת יוניברסל פתרונות תחבורה (זכיינית אוויס בישראל), קבוצת אלדן, חברת טרייד מוביל, וקבוצת שגריר.
מערכת איי-נט נועדה להגן על משתמשי הדרך הפגיעים ביותר בזמן אמת, לרבות הולכי רגל, רוכבי אופניים, רוכבי קורקינטים ונהגים, על ידי מתן התרעות אודות התנגשויות קרבות הנמצאות מחוץ לטווח הראייה של משתמשי הדרך. 
בסוף החוודש שעבר דיווחה פורסייט על כך שהחברה צפויה לשתף פעולה עם יצרנית סינית בעיצוב, פיתוח ומסחור של רכיבי בטיחות אוטומטיים לרכבים. לטענת החברה, אותה יצרנית מעורבת כעת במספר פרויקטים בסין וההסכם עשוי לאפשר בעתיד את מערכת ה- QuadSight, מערכת הראייה הממוחשבת שפיתחה החברה לשוק הרכב החצי אוטונומי והאוטונומי. נציין כי למרות הדיווח, החברה צופה כי ההסכם ייצור לחברה הכנסות של עשרות אלפי דולרים בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פוטנציאל פסיכי
    מובילאיי הבאה 07/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווי שוק מעוות, חוזה מסחרי עם אלביט, יצרן סיני שסין הולכת להוביל את העולם ברכבים אוטונומים. ריל וויזין...איינט, טירוף. כזה יתפוצץ, זה יתפוצץ
    סגור