שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של 'קרולינה למקה' עובר למקאן תל אביב

חודשיים לאחר הפרידה מראובני פרידן, התקציב שיעמוד על כ-12 מיליון שקלים, עובר למקאן. התחרות העיקרית תהיה מול אופטיקנה שאת הקמפיין שלה מוביל הזמר עומר אדם
משה בנימין |  8
בר רפאלי קרולינה למקה (צילום אייל נבו)
חודשיים לאחר שתקציב הפרסום של קרולינה למקה סיים את דרכו במשרד הפרסום ראובני פרידן, כחלק מסיום ההתקשרות ארוכת השנים עם קבוצת קסטרו, מותג המשקפיים של בר רפאלי וקבוצת הודיס מוצא תחנה חדשה במשרד הפרסום מקאן תל אביב - כך נודע לאייס.
בשבועות האחרונים ניהלה קרולינה למקה, בראשות סמנכ"ל השיווק אורן בר גיל, מכרז שבו השתתפו בנוסף למקאן 2 משרדים נוספים. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב מותג המשקפיים עמד ב-2018 על כ-30 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל צפוי התקציב לעמוד על כ-12 מיליון שקל בפועל. תמהיל המדיה של החברה כולל פעילות ערה בקטגוריית שילוט החוצות - החלטה מובנת כשהפרזנטורית (ואחת מבעלות החברה) היא בר רפאלי. נתח הטלוויזיה עמד בשנה האחרונה על פחות משליש מהפעילות. 
לאייס נודע כי החשש הראשוני של הודיס - קרולינה למקה היה "להיבלע" בקבוצת מקאן הגדולה, אך לאחר היכרות עם אנשי המשרד, בר גיל, סמנכ"ל השיווק של הודיס, התרשם לטובה והחליט להעביר את התקציב לידיו. 
כזכור, בשנת 2017 השלימה קסטרו את רכישת מלוא המניות של קבוצת הודיס שכוללת את קרולינה למקה, אורבניקה, הודיס ואקססורייז לפי שווי של 350 מיליון שקל. קסטרו רכשה 26.4% מקבוצת הודיס תמורת 75 מיליון שקל במזומן, והקצאה של 266.5 אלף מניות של קסטרו. בשונה ממותג האופנה קסטרו שסיים את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, לעומת רווחים בשנים עברו, מותג המשקפיים היה נקודת האור עם רווח נקי של 16 מיליון שקלים. בספטמבר 2018 חתמה קרולינה למקה על חוזה ייצוג מתוקשר לשנתיים, עם אחת הסלבריטאיות המוכרות ביותר בעולם - קים קרדשיאן. במסגרת ההתקשרות קרדשיאן הפכה לשותפה בנתח של 10% מפעילות קרולינה למקה בארה"ב.
מבחינת הקו הקריאייטיבי של המותג, בר רפאלי צפויה להמשיך לשמש כפרזנטורית המותג ותוביל את הקמפיינים המרכזיים. תוספת הכח שרפאלי תקבל תהיה בדמותו של המגיש והיוצר אסי עזר שבעבר שיתף איתה פעולה עד לנתק מתוקשר בין שני הכוכבים, וכעת השניים יחזרו לעבוד יחד. מי שטיפל עד לאחרונה ב'קרולינה למקה', משרד הפרסום 'ראובני פרידן' כבר הספיק להתאושש מהפרידה עם קבלת תקציב הפרסום של אופטיקנה. התחרות של קרולינה מול המותג תכלול גם קרב פרזנטורים בפרופיל גבוה, מול עומר אדם שיוביל את הקמפיין של החברה שדרכה הוא משווק את מותג VERSO שלו. 
קטגוריית המשקפיים כוללת עוד את משרד הפרסום אברהם שמטפל בתקציב אירוקה ואופטיקה הלפרין שבשנה האחרונה מנהלת את פעילות הפרסום באופן עצמאי.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    היא עוד לא בכלא
    חיים 08/2019/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי מעניין מי יקבל את הפירסום
    סגור
  • 6.
    בר רפאלי
    חיים 08/2019/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה היא עדיין לא בכלא. את מי מעניין התקציב פירסום שלה ??????
    סגור
  • 5.
    פחחחחחח
    אופטיקאי לא מדופלם 07/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו אתם רציניים ?
    סגור
  • 4.
    להעביר את התקציב מראובני למקאן
    יוסי 07/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה להעביר את התקציב מהכיס הקטן של אילן שילוח לכיס הגדול של אילן שילוח
    סגור
  • 3.
    אופטיקה הלפרין
    הלפרין 07/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופטיקה הלפרין מעולם לא החזיקה במשרד פרסום. זה לא מהשנה האחרונה.
    סגור
  • 2.
    בהצלחה לשני הצדדים (ל"ת)
    מחולל הקלישאות 07/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי התמודד אתם יודעים? (ל"ת)
    אלבקוקרי 07/2019/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עוד התמודדו: נחמני צפריר וסימבול פרס (ל"ת)
    אלברט פירות 07/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור