שיווק ופרסום

הערכות בשוק: מקאן תל אביב ילווה את השקת אמזון בישראל

משרד הפרסום הציג בשנה החולפת מצגת אסטרטגית בפני אמזון באמצעות זרוע הטכנולוגיה שלו מקאן טק. בעבר המשרד ניהל שיחות עם אמזון על שירותי אמזון פריים
משה בנימין | 
אמזון (צילום iStock)
גוברות ההערכות בשוק הפרסום הישראלי לפיהן משרד הפרסום מקאן תל אביב הוא זה שילווה תקשורתית את השקת שירותי המסחר האלקטרוני של אמזון בישראל - כך על פי בדיקת אייס. 
כניסתה הצפויה של אמזון לישראל והשקת הפעילות המקומית באמצעות מוכרים ישראליים ושירותי אחסון ושילוח לוגיסטיים של ענקית הסחר האמריקאית צפויה להיות מלווה בקמפיין פרסומי שיעלה בחודש אוגוסט הקרוב. ההנחה בתעשיית הפרסום הישראלית על כך שמקאן תל אביב יהיה המשרד שיטפל בקמפיין מבוססת על העובדה שבשנתיים האחרונות החברה מנהלת מעין דיאלוג עם מקאן שהחל לפני כשנתיים בנוגע לשירותי התוכן אמזון פריים וידאו שבסופו של דבר לא הבשילו לכדי משהו ממשי. 
ממידע נוסף שהגיע לידי אייס עולה כי בשנה החולפת הציגו במקאן תל אביב בפני נציגי אמזון מצגת על המשרד שכללה גם כניסה לנושאים אסטרטגיים הנוגעים לחברה בישראל. על פי המידע שבידי אייס, מצגת זו הוצגה על ידי נציגי מקאן טק, זרוע פרסום שהוקמה על ידי קבוצת מקאן על מנת לתת מענה ללקוחות בסקטור הטכנולוגי. החברה נותנת שירותים ללקוחות גלובליים כמו אמדוקס, נייס, פלייטיקה ועוד. בשנים האחרונות ניהל את החברה שי אלמגור ולאחרונה הצטרפה אליו לניהול משותף, מי ששימשה כסמנכ"לית האסטרטגיה של מקאן תל אביב - אתי עבדי.
על דרך השלילה ניתן להוסיף שמבין המשרדים הגדולים בישראל, גיתם BBDO ואדלר חומסקי מחוץ לתמונת אמזון מכיוון שהם מטפלים בתקציב הפרסום של שופרסל שבעצמה מכוננת מאמצים רבים להפוך למעצמת סחר מקומית במונחי ישראל. באומן בר ריבנאי מטפל במקביל בנטפליקס שמתחרה בשירותי התוכן של אמזון פריים, גם אם מדובר בפעילות "רדומה". בנוסף, ניתן לציין שבעבר, אחד המכשולים של מקאן בכל הנוגע להתקשרות מסחרית עם אמזון (פריים) הייתה חברת yes אך משזו עברה לאדלר חומסקי, גם זה הוסר. 
ממקאן תל אביב לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה