שיווק ופרסום

מניית הערב: כבשה שיא חדש ברקע להמלצת קנייה עם אפסייד של 24%

מניית "צ'יפוטלה מקסיקן גריל" עלתה הערב ב-3.7% והשלימה עלייה של קרוב ל-80% מתחילת השנה. בגולדמן זאקס מעניקים הערב המלצת קניה לחברה ברקע לדו"חות האחרונים
עמית נעם טל | 
מניית רשת המסעדות "צ'יפוטלה מקסיקן גריל" (סימול:CMG) בלטה הערב במסחר בוול סטריט עם עלייה של 3.7% לשיא כל הזמנים, עם שווי שוק של 91 מיליארד דולר. בעקבות העלייה הערב, משלימה מניית החברה זינוק של קרוב ל-80% מתחילת 2019. ברקע למהלך, בגולדמן זאקס מספקים המלצת קניה. 
בגולדמן זאקס מעניקים היום למניית החברה המלצת "קניה", וטוענים כי מחיר היעד של המניה הוא 1,000 דולר, אפסייד של 24% ממחיר המניה כעת. בגולדמן זאקס טוענים היום כי "הפעלת שירותי הדיגיטל של החברה, והגירת הלקוחות לערוץ זה, מגדילה את הקיבולת בחנויות הרבה מעבר לשיא הקודם שנרשם ב-2014".
נזכיר כי החברה פרסמה בשבוע הקודם את תוצאותיה לרבעון האחרון. החברה דיווחה על הכנסות של 1.4 מיליארד דולר ברבעון האחרון, עלייה של 13.2% בחישוב שנתי. המכירות מחנויות זהות של החברה עלו ב-10%. המכירות דרך הדיגיטל עלו בחישוב שנתי ב-99.1% ובחישוב רבעוני ב-18.2%. בשורה התחתונה, החברה רשמה רווח של 91 מיליון דולר, או 3.2 דולרים למניה. מדובר בעלייה של 6% בחישוב שנתי.
החברה צופה כעת כי בסיכום שנתי, החנויות הזהות של החברה יציגו גידול של "מספר חד ספרתי גבוה" בהכנסות, לעומת תחזית קודמת שדיברה על גידול בקצב של "מספר חד ספרתי בינוני". מספר חנויות החברה צפויה לעלות ב-140-150.
גרף שבועי של מניית החברה בשנתיים האחרונות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה