שיווק ופרסום

חייבים "LYFE" לחיים!

כך נראית עסקת נדל"ן אידיאלית בתחום המשרדים,

עסקה שתעזור לכם לצאת ממרוץ העכברים שכולנו נמצאים בו...

תוכן מקודם |  7
LYFE (צילום LYFE)
מאמר זה מיועד לאלו שעשרות שנים עובדים קשה, מתקדמים בקריירה או מנהלים עסקים.
כלומר אנשים שמצד אחד אוהבים את העבודה שלהם ומרוויחים טוב, ומצד שני עייפים מהמרוץ הבלתי פוסק אחרי הישגים, כסף, כבוד והצלחה בחיים.
בקריאת מאמר זה תוכלו לקבל עצות מעשיות לשיפור איכות חייכם כגון כיצד לעבוד פחות ולהרוויח יותר, להחליט החלטות מושכלות ולא לחיות רק על פי הנורמות שהסביבה קובעת, הקשיבו לעצמכם יותר, קחו יום בחודש ותהיו לבד בלי לעבוד אלא לחשוב למה כל זה ואיך להיות מאושרים יותר – לעשות מה שבאמת אוהבים ולבלות יותר זמן עם המשפחה האהובה שלכם.


כולנו עובדים הרבה שנים, ולרובנו זה לא קל. זו עובדה ידועה. למרבה הפלא, ככל שעובדים ומרוויחים יותר, מבזבזים יותר ונכנסים למחויבויות עתידיות גדולות יותר. נשמע לכם מוכר? זוהי הקלאסיקה הידועה של חיינו.
*** רק השקעה בטוחה יכולה לעצור את המעגל האינסופי הזה. חייבים להפריש כסף מהעסק או לשים בצד כסף מקרן ההשתלמות ולהשקיע. אין דרך אחרת לשיפור החיים באופן משמעותי , כפי שכולנו היינו רוצים. לכן, על כולנו לא רק לשמור על הכסף, אלא, להגדיל את ההון וליצור הכנסה פסיבית גדולה ככל האפשר. אני כבר לא מדבר על הפנסיה שלנו. למי שעוד לא יודע, לרובנו אין פנסיה מכובדת ומובטחת. על כולנו מוטלת המחויבות לבנות לעצמנו תשתית טובה ומבטיחה, דבר שיתאפשר רק על-ידי השקעות חכמות ונכונות.
הרוב כבר יודעים שצריך להשקיע, אך לא כולם עושים את זה....
הידעתם מהי אחת הבעיות הגדולות ביותר של האנושות כיום? – דחייה של דברים שצריך לעשות.
הקושי להתחיל לעשות את הדברים הגדולים והחשובים לנו בחיים. עם השנים, למדתי כי המפתח להצלחה הינו עשיית הצעד הראשון. מטרת המאמרים הללו היא לעזור לאנשים להגיע להצלחה שאני חווה, וזה אפשרי בהחלט.
אז בואו נעשה את הצעד הראשון עכשיו !
*** אני מכיר מאות אנשים בעלי רצון וכסף, אבל הם לא משקיעים כי "אין להם זמן" לזה. ההשקעה הזו היא הדבר הכי חשוב אחרי משפחה, ובאותה רמת חשיבות כמו העסק הקיים. חשוב להבין שכאשר עסק נופל, הדבר היחיד שמחזיק אותנו ואת המשפחה שלנו הוא ההשקעות שעשינו קודם! לכן עצרו, חשבו על מה שקראתם כאן ותתחילו להשקיע, עוד היום!
כעת, לאחר שכבר הסכמנו עם רעיון ההשקעה, חשוב לבחור את סוג של השקעה. אנחנו רוצים השקעה בטוחה, רווחית ותחרותית בשוק ההשקעות, ולא פחות חשוב – שהשקעה זו לא תדרוש מאיתנו הרבה התעסקות ועצבים. אתם יכולים להסכים איתי שאלה הן הדרישות הבסיסיות והחשובות ביותר בצעד להשקיע.
*** אז יוצא שסוג ההשקעה הנבחר, המומלץ והמקובל ביותר כיום הינו הנדל"ן. זהו כיוון ההשקעה שלכם, ורובנו כבר יודעים שזהו סוג ההשקעה המתאים ביותר לרוב האנשים בעולם, שהוכיח וממשיך להוכיח את עצמו כבר מאות שנים. אין הוכחה להצלחות כמו עובדות מהשטח, וכאן הנדל"ן נמצא במקום הראשון בעולם.
בחרנו להשקיע בנדל"ן. כעת, חשוב להחליט באיזו מדינה כדאי לרכוש. הניסיון אומר כי חשוב להבין לאן הולך מרבית כספנו, לראות בעיניים את הנכס שבכוונתנו לרכוש, לדעת לקרוא חוזים בשפה שמבינים, לדבר ולהתייעץ עם המומחים בישראל – ולהבין את כל פרטי העסקה. נוסף על כך, חשוב לשלוט על הכסף ולדעת שאנו מעבירים אותו לחשבון נאמן של עו"ד שאנו מכירים (או לפחות כזה שיש עליו המלצות חמות). ככאלה ישנן עוד דרישות רבות שעלינו להביא בחשבון על מנת לישון טוב בלילה. בדרך כלל אין לנו זמן לנסוע רחוק, ולא כל כך פשוט לפתוח חשבונות בחו"ל ולטפל במיסוי מול כמה מדינות במקביל. אנחנו מעדיפים שהדברים יהיו ברורים וקלים לביצוע ככל האפשר.
בהשקעות מעבר לים אנחנו צריכים גורם נוסף עם מעורבות עמוקה בתהליך (תיווך, תרגום חוזים, התקשרות עם קבלנים, התקשרות עם שוכרים, ניהול, העברות כספים, ועוד), למעשה יד שלישית. גורם זה מעורב לכל אורך חיי העסקה. המעורבות הזאת עולה לנו הרבה כסף וזה באופן משמעותי מוריד מכדאיות של העסקה.
** זה אומר שאנחנו בוחרים להשקיע בישראל, נקודה! חשוב לנו שתהיה הבנה מלאה, שקיפות וביטחון בעסקה. אני כבר לא מדבר רק על מוצר כחול לבן שחשוב קודם כול להשקיע בו ולקדם את המדינה שלנו בעזרתו, וכך בעצם לקדם את עצמנו ואת ילדינו. לא לשכוח! אנחנו, ההורים והילדים שלנו – גרים כאן. ישראל היא  הבית!
החלטנו להשקיע בנדל"ן ודווקא בישראל, מזל טוב לנו!
כעת, יש לחשוב על סוג הנדל"ן להשקעה: דירות, מסעדות, חניות או משרדים. מהו הסוג הנכון לנו ביותר?
נעשה את זה פשוט מאוד. אם תמצאו השקעה שהתשואה השנתית שלה על ההון (cash on cash) היא גבוהה מ-13%, ההון העצמי הנדרש הוא כ-10-30%, והנכס לא דורש התעסקות רבה – בחרו בה. כרגע אני מכיר רק סוג אחד של נדל"ן העונה על הדרישות אלה – והוא – משרדים בישראל! את כל ההסברים לכך והמספרים תוכלו למצוא כאן באתר:
 www.bbc-nadlan.co.il/blog
*** היום במקום הראשון – לפי כל המאפיינים החשובים להשקעה מוצלחת – המשרדים מנצחים כל סוג אחר של נדל"ן להשקעה, וזו עובדה מוכחת! ישנן כמה סיבות לכך: 1. התשואה על ההון גבוהה מאוד; 2. עליית הערך, ניכרת; 3. הביקוש גבוה והשוק מתפתח; 4. ולבסוף ההתעסקות בסוג נכס זה היא המינימלית ביותר;
יפה! החלטנו להשקיע במשרדים בישראל. כעת חשוב למצוא מקום בו נמצאים רוב עסקי המדינה, הביקוש גבוה והסיכוי שהמשרדים יהיו מושכרים הוא מקסימלי. חשוב לראות שהמשרדים באזור הנבחר הם אכן פעילים ומוצלחים, ולא להסתמך על ספקולציות למיניהן ועל הציפיות שהכול יהיה בסדר. מסכימים? מכאן אנחנו רוצים להמשיך. אולם שיקול לא מבוטל הוא העובדה שאנו מחפשים מקום עם מחירים טובים, תשואה גבוהה לא פחות ועליית ערך הנכס. נחשו מה? גם זה אפשרי!
*** אז ברוכים הבאים למתחם BBC, מקום מרכזי מאוד בישראל, ליד קניון איילון ופארק הירקון. מתחם BBC ממוקם בשורה הראשונה עם הפנים למתחם הסיטי ת"א והבורסה בר"ג (מרחק הגעה של דקות ספורות בכל סוג של תחבורה). במקום הזה נמצא מרכז העסקים של המדינה, ועדיין אפשר למצוא בו מחירים טובים והזדמנויות אמיתיות להשקיע נכון ובאופן מוצלח!
כעת, בחרנו במתחם BBC, שהכי מתאים לנו היום להשקעה. זאת אומרת שהגענו גם למקום הנכון והמתאים לעסקאות פליפ (אקזיט) וגם לתשואה גבוהה במקרה של השכרה. אולם כאן לא מסתכמת ההשקעה הטובה לנו ביותר; מתברר שבאותו המתחם יש נכסים מתאימים יותר ומתאימים פחות, כלומר משרדים בנויים שהתייקרו כבר או מבנים פחות מתאימים להשקעה. חשוב להבין אילו פרמטרים אמורים להיות לנו חשובים לא פחות מסוג המבנה בבואנו להשקיע, ואלו הם:
1. ביטחון בעסקה – ערבות על הכסף שהשקענו; 2. תאריך סיום מובטח; 3. תשלומים נוחים ונמוכים, בייחוד בהתחלה; 4. יחס ברוטו-נטו טוב מאוד; 5. שירותים ציבוריים בקומה המאפשרים לחלק שטח גדול יותר למשרדים קטנים; 6. לובי גדול ומפואר במגדל, חניון אורחים, מעליות מהירות, חלונות מסוג קירות מסך ועוד.
וזה לא הכול. אנחנו תמיד רוצים גם בונוס בעסקה, כי אנחנו חכמים ואנחנו ישראלים. אנחנו רוצים לדעת שרכשנו משהו מיוחד שאין לאחרים – נכס שערכו רק יעלה ויוכל בקלות ובמהירות יחסית להיות מושכר, ובמחיר גבוה. לשם כך עלינו לחפש פרויקט יוקרה עם קניון, חדר כושר, חניון אורחים ויתרונות דומים אחרים.
*** המון דרישות יש למשקיעים, וזה בסדר גמור. אנחנו רוצים את הכי טוב כי מגיע לנו הכי טוב, נכון?!  ואני שמח לבשר לכם שיש פרויקט שעונה על כל הדרישות הללו במתחם BBC הנבחר. מדובר בפרויקט לייף (LYFE) העונה על כל הדרישות של משקיע שמבין עניין. תראו בעצמכם למה...


 
  • פרויקט נמצא במתחם BBC – מאוד מרכזי ומצליח, דקות ספורות נסיעה מרכבת מרכז ומרכבת השלום, מול פארק הירקון, צמוד לקניון איילון ו300 מטר מתחנת רכבת הקלה (קו אדום)
  • עסקת חוק מכר (עם ערבות בנקאית והתחייבות לתאריך הסיום) של יזמים גדולים, ידועים ואיכותיים מאוד
  • פרויקט של 3 מגדלים יוקרתיים מול פארק הירקון, הכולל בתוכו: קניון, חדר כושר ואולמות כנסים (חדרי ישיבות להשכרה)
  • פרויקט מודרני ואיכותי עם יחס ברוטו-נטו של 23%, הכולל לובי גדול, מעליות מהירות, חניון אורחים, חלונות – קירות מסך, 4 מרפסות בקומה, שירותים ציבוריים בכל קומה ועוד
  • תשלום מאוד נוח בחתימת החוזה (15% בלבד), מה שמאפשר לרכוש משרדים קטנים כמעט בלי כסף.
  • פרויקט מאוד מבוקש בין המשקיעים ובין המשתמשים - מגדל A נמכר, מגדל B כמעט חצי ממנו מכור, רוב המכירות נעשו מפה לאוזן. זאת הצלחה עדירה!
 
אנו גאים להציע לכם עסקאות ייחודיות וכדאיות מאוד בפרויקט המדהים הזה. בהשקעות אלה ההון הנדרש מתחיל ב- 120,000 ₪ בחתימת החוזה ובמחיר מצוין שמתחיל ב9,550 ₪ למ"ר.
יש גם יתרון נוסף וייחודי בעסקה, אנו מתחייבים לרכוש איתכם יחד באותה הקומה, וזה מבטיח את טיב העסקה ואת אמינות המשווק (כמה ראיתם את זה בעסקאות שהציעו לכם עד היום?).
ויותר מזה, אנו מציעים דבר מועיל מאוד למשקיעים – מכיוון שהמשקיעים עסוקים וטרודים מאוד בשלבי ההשקעה, אנחנו ב-RECOM וב-BBC נדל"ן מלווים את הלקוחות שלנו משלב הבדיקה של העסקה עד לקבלת הצ'קים משוכר או מרוכש במקרה של עסקת אקזיט.

*** לא סתם אומרים שחשוב יותר לבדוק ממי לרכוש מאשר מה לרכוש. מדהים כמה חשוב לדעת לרכוש נכון ולנהל השקעה בצורה נכונה. אני מכיר משקיעים שהשקיעו באותו הפרויקט אך קיבלו תשואה שונה ומאוד ולא מתגמלת, בגלל תכנון וניהול שאינם מתאמים ולא נכונים. אלה הן העובדות שאנחנו נחשפים אליהם מדי יום ביומו.
כעת לסיכום אני רוצה להודות לכם על זמן ההשקעה בקריאה עד הסוף ועל הרצינות שלכם. שאפו אל הרצון להשקיע נכון ומוצלח! אנחנו בחברת RECOM ובחברת BBC נדל"ן תמיד כאן לשירותכם. הייעוץ, במקרה שלנו אינו בתשלום ושווה המון ביכולתו לחסוך לכם המון ולייעל את ההשקעה שלכם הרבה יותר!
תתקשרו, תבואו כבר היום, כי כמו שכבר סיכמנו – חובה לעשות צעד ראשון בשביל לשנות את החיים לטובה.
תאהבו את עצמכם ותשקיעו בעצמכם, כי אף אחד אחר לא יעשה זאת בשבילכם!
שלכם, צוות של חברת RECOM ואלכסיי מולצ'נוב, מנכ"ל החברה.
לפרטים התקשרו: 6965533–03.
www.recom.co.il
www.bbc-nadlan.co.il
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה משרד בגודל 120מטר ומפרפסת עולה מיליון שח ובית באותו
    גל 12/2019/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ובית באותו מקום וגודל עולה 4 מיליון, עדיף כבר לקנות משרד ולגור בו , לא?
    סגור
  • בית בבני ברק לא עולה 4 מיליון שח
    שמוליק 02/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל זה מחיר לפני מעמ, שנית בית בבני ברק לא עולה 4 מיליון שח ואחרון ברור שהעיריות מרוויחות יותר ממשרדים ולכן מאשרות יותר משרדים ויש היצע גדול ולכן מחירם זול מדירות. זה לא תמיד היה כך.
    סגור
  • המחיר אינו כולל את המשכנתא
    יינון הצפונבטן 12/2019/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המחיר בכתבה הוא הסכום שיש להביא מהבית, בנוסף יש גם משכנתא. גם אם תמצא משרד זול מדירה, הארנונה פי 5 יותר יקרה
    סגור
  • זה המחיר לפני מעמ משרדים זולים ממגורים (ל"ת)
    שמוליק 02/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אין קשר
    ירון אלכסנדר 10/2019/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אין קשר בין המצולם לכתבה רק רצון לעורר בכם יצרים שפלים
    סגור
  • 2.
    חארטה מסוגננת
    וואו איזה 10/2019/23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אומנות השיווק גם מלפפון רקוב נמכר האוצר ימי לאספנים
    סגור
  • 1.
    תחום הנדל"ן המניב המסחרי, הולך להתרסקות אדירה!!!!
    ממי 09/2019/22
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כל מי שבשוק יודע את זה. מגדלים שלמים עומדים ריקים.
    סגור