שיווק ופרסום

באדוויזר נכנסת לישראל: אלנבי ו-Dentsu יובילו את ההשקה

ההשקה צפויה להתמקד בחווית לקוח תחת הקונספט של אירועי BudX, בנוסף לקמפיין ATL ודיגיטל. על היח"צ הופקד קליגר תקשורת ועל רכש המדיה Dentsu
משה בנימין |  1
באדוויזר (צילום יחסי ציבור)
AB-InBev תאגיד האלכוהול הגדול בעולם ישיק בישראל, באמצעות חברת הכרם את אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם Budwieser - באדוויזר. החברה שבבעלותה מותגים בינלאומיים מצליחים כגון קורונה וסטלה ארטואה תשיק את המותג באמצעות מספר סוכנויות פרסום שבראשן אלנבי וחברת המדיה Dentsu לצד משרד יחסי הציבור קליגר תקשורת - כך נודע לאייס. 
בחברה מסבירים כי לטובת ההשקה הוקצו משאבים רבים, בהשקעה שצפויה להימשך גם בשנים הבאות. לדברי מנהל האזור שכולל את ישראל מטעם AB-InBev, ההשקה צפויה להתמקד בחוויית לקוח תחת הקונספט של אירועי BudX, בנוסף לקמפיין ATL ודיגיטל. הרעיון המוביל בהשקה ישים דגש על חיי הלילה של תל אביב וסצינת הבילויים המקומית. במסגרת זאת, הקו הפרסומי המוביל של המותג הבינלאומי Be a king ישולב בקמפיין לצד אירועי הלילה המקוAמיים כדי להגיע לקהל של משפיענים ומובילי דעה מקומיים.
עם מחזור מכירות שנתי של 56 מיליארד דולר, AB InBEV היא חברת האלכוהול הגדולה בעולם ומחזיקה בנתח שוק של כ- 30% מכלל המכר של בירות בעולם. בין מותגיה נמנים קורונה, סטלה ארטואה, בק'ס, הוגרדן, לף, פרנסיסקנר ועוד. החברה סימנה את ישראל כיעד אסטרטגי להשקת המותג כחלק ממהלך התרחבות גלובאלי.
 

באדוויזר מעניק חסות לליגות הכדורגל המובילות בעולם כגון לה ליגה בספרד והפרמייר ליג באנגליה, זאת בנוסף לחסויות שונות ומגוונות ברחבי העולם. מבחינת הגישה לפרסום, המותג נחשב לחלומו של כל איש קריאייטיב. בארה"ב וברחבי העולם המותג ידוע בזכות קמפיינים בולטים, שמככבים גם באירוע הסופרבול השנתי, וזוכים מדי שנה בפרסים בינלאומיים ומאופיינים באיכות הכתיבה ומלאכת הסיפור המופלאה שלהם. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פצצה של מותג נקווה שיצליחו (ל"ת)
    אבנר 09/2019/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור