שיווק ופרסום

LEADERS משיקה את FREACHLY לתיווך בין עסקים למשפיענים

האפליקציה מתווכת בין עסקים קטנים ובינוניים למשפיענים תמורת ברטר. העסק משלם ריטיינר קבוע לכניסה לקהילה שבה הוא נחשף לקהילת משפיענים שעברו סינון איכות 
כתבי אייס | 
לידרס. יונתן עראמי וערן ניזרי (צילום יחסי ציבור)
חברת המשפיענים LEADERS בבעלות ערן ניזרי ויונתן עראמי משיקה בישראל את FREACHLY - אפליקציה שפותחה בגרמניה ומאפשרת ללקוחות מסוג SMB (עסקים קטנים ובינוניים) ליצור שיתופי פעולה עם משפעינים, במודל ברטר. 
LEADERS תהיה המפיצה הרשמית של FREACHLY בישראל. כיום האפליקציה פועלת בבירות אירופה כגון ברלין, לונדון, וינה ועכשיו תחל להיות זמינה גם בתל אביב ובקרוב תפתח לערים נוספות בישראל.
"עד היום, רק מותגים גדולים יכלו להרשות לעצמם פעילות עם מובילי דעה משלל סיבות: עלות גבוהה, מדיה אנושית מורכבת, וקושי ניהולי רב" אומר ערן ניזרי לאייס. "כל לקוח שפנה ללידרס לא קיבל שירות בלי תקציב מינימום של 30 אלף שקל ולקוחות קטנים ובינוניים לא יכלו להרשות לעצמם לעבוד עם משפיענים, היום זה משתנה".
איך זה עובד: אפליקצית "פראשלי" שמונה כיום מעל 20 אלף משפיענים מכל העולם, ומעל 1,500 עסקים מתווכת בן העסק לבין משפיען, כאשר העסק משלם ריטיינר קבוע וכך ונכנס לקהילת העסקים של פראשלי שבה העסק נחשף באפליקציה לקהילת משפיענים רשומים ומוצג בתוך מפה עם פירוט הברטר. בית העסק יכול להציג למשפיען עם 100 אלף עוקבים ברטר מסוג אחד ולמשפיען מסוג אחר ברטר שונה לגמרי.
ההצטרפות לקהילת המשפיענים של פראשלי מותנת ב-10 אלף עוקבים, לאחר בדיקה וסינון איכות המשפיען באמצעות המערכת הטכנולוגית של לידרס, ובדגש על כך שהעוקבים הינם פרופילים אמיתיים. "הווליום הכלכלי נמצא אצל עסקים מסוג SMB" אומר ניזרי. "אנחנו עובדים על המהלך מול הצוות הגרמני מעל שנה, ואנחנו שמחים וגאים שהם בחרו בנו להפיץ את המוצר בישראל". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה