שיווק ופרסום

לידרס מכרה טכנולוגיית סושיאל שפיתחה לחברת פרסום מאיטליה

המערכת פועלת לאוטומציית קמפיינים של משפיעני רשת במגוון ערוצים דיגיטליים. ערן ניזרי: "המערכת תאפשר לזרוק את קבצי האקסל, שיחות הוואטסאפ והאי-מיילים לפח"
עינת שחק |  5
לידרס. יונתן עראמי וערן ניזרי (צילום יחסי ציבור)
לאחר פיתוח טכנולוגי שארך יותר משלוש שנים, חברת המשפיענים לידרס מכרה את המערכת שבנתה לניתוח קמפיינים של משפיענים, לחברת הפרסום האיטלקית MSL. החברה האיטלקית פועלת ב-37 מדינות ובעלת 110 סניפים ברחבי העולם, ותעניק ללידרס בתמורה למכירת המידע הטכנולוגי המסווג, ריטיינר חודשי ועמלות מכל קמפיין.
המערכת, הנקראת IMAI, מאפשרת למשתמש ליצור קמפיין בקרב אלפי משפיענים במספר לחיצות פשוטות, ומעניקה אוטומציה החל משלב חיפוש ואיתור משפיענים, דרך ניתוח קהל העוקבים שלהם, לרבות ניתוח עוקבים מזויפים, ניתוח דמוגרפי, פסיכוגרפי, תחומי עניין, גילאים, מין ועוד, וכלה במדד ההצלחה שלו.
״אחרי שנים רבות שבהן שמרנו על הטכנולוגיה לעצמנו, יצרנו קייס סטאדי מדהים בשוק הישראלי ובמספר שווקים גלובליים נוספים עם למעלה מ-1,200 קמפיינים שרצו בעזרת בינה מלאכותית, ניתוח ביג דאטה ואלגוריתמים חכמים", אומר ערן ניזרי, מייסד ומנכ״ל קבוצת לידרס יחד עם השותף יונתן עראמי. "IMAI מאפשרת לשדרג משמעותית את העבודה מול משפיענים - לזרוק את קבצי האקסל, שיחות הוואטסאפ והאי-מיילים לפח".
הדאטה מכילה יותר מ-84 מיליוני משפיענים בפלטפורמות סושיאל כמו טיק-טוק, אינסטגרם ויוטיוב ונחשפת כעת לראשונה. מכירה זו הינה סנונית ראשונה במערכת ייעודית למכירה למשרדי פרסום, סוכנויות משפיענים, חברות יחסי ציבור ומותגים עם צוות אינהוס המטפל במשפיענים. מערכת זו היא תוצר ההשקעה הכספית לה זכתה לידרס מחברת האד-טק הישראלית אינטנגו - בסך 2.5 מיליון שקל.
אין זה שיתוף הפעולה הראשון של החברה מעבר לים. בנובמבר האחרון דווח באייס כי החברה השיקה בישראל את FREACHLY - אפליקציה שפותחה בגרמניה ומאפשרת ללקוחות מסוג SMB (עסקים קטנים ובינוניים) ליצור שיתופי פעולה עם משפעינים, במודל ברטר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הם תותחים! (ל"ת)
    שיר 12/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ענקיים! כל הכבוד (ל"ת)
    חן 12/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אנחנו באסתי לאודר משתמשות ומרוצות!
    עדי 12/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המערכת הכי טובה בשוק בפער!
    סגור
  • 2.
    תותחים (ל"ת)
    יואב 12/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הכל דיבורים (ל"ת)
    רזי ברקאי 12/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור