שיווק ופרסום

למבורגיני בתפקיד סנטה: המהלך השיווקי המפתיע שהמיס לבבות

חברת הרכב האיטלקית יצאה במהלך שיווקי יוצא דופן לכבוד חג המולד והעניקה רכב מדגם אוונטדור S בהפתעה לאב ובן שהכינו דגם של החברה. צפו בווידאו 
אייס |  1
בונים למבורגיני (צילום מסך מיוטיוב)
היציאה השיווקית של למבורגיני: סטרלינג בקוס ובנו בן ה-12, זאנדר, מקולרדו, הכינו דגם של מכונית למבורגיני אוונטדור S במסגרת זמן איכות של אב ובנו. לתגובה שהגיעה מחברת למבורגיני הם לא ציפו. לכבוד חג המולד, החברה האיטלקית השאילה להם רכב אמיתי במודל האהוב עליהם לשבועיים, לצורך צילום פרסומת.  
הכל החל כשהאב ובנו נהגו לשחק במשחק הסימולציה "פורזה הורייזון 3", וזאנדר ביקש מהאב לבנות דגם של המכונית האהובה עליהם מהמשחק - למבורגיני אוונטדור S. למזלו של הבן, האב הוא פיזיקאי במקצועו, ונענה לאתגר. 
לצורך בניית הדגם, בקוס השתמש במודל צעצוע אותו הגדיל באמצעות מדפסת תלת מימד על מנת לייצר את החלקים באופן נאמן למציאות, כמידת האפשר. 
השניים החלו את העבודה על המודל בפברואר 2018, ולפני כחודשיים זכו לשיחת טלפון מפתיעה ממנהלת השיווק של למבורגיני, קטיה באסי. באסי אמרה לבקוס כי החברה שמעה על הפרויקט השאפתני וכי היא מעוניינת לצלם פרסומת עם משפחתו. "רעדתי כאילו האפיפיור התקשר והודיע שהוא מגיע לארוחת ערב", שיחזר האב. כאות הוקרה החברה העניקה למשפחה למבורגיני אוונטדור S למשך שבועיים, ששוויה נאמד ב-460,247 דולר. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיפור טוב, לא אמין בשיט (ל"ת)
    לואיג'י 12/2019/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור