שיווק ופרסום

חברת דיגיטל חרדית נמכרה בכ-10 מיליון שקל

קידום פלוס שהוקמה לפני יותר מעשור והתמקדה בעסקים קטנים ובינוניים נמכרה לאיש ההיי-טק אילן אולו בעלי חברת הדיגיטל והתוכן טיקומפלוס וחברת הטכנולוגיה טיקומסופט
אייס |  2
חרדי (צילום pexels)
חברת הדיגיטל החרדית "קידום פלוס" נמכרה בסכום מוערך של כ-10 מיליון שקל לאילן אולו, אשר בבעלותו מספר חברות טכנולוגיה והיי-טק, בהן גם טיקומסופט בה הוא משמש כמנכ"ל.
תחת החברה החדשה, טיקומפלוס בע"מ, ימשיכו לעבוד עובדי קידום פלוס ולהציע שירותים ופתרונות דיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים ולגופים במגזר הכללי. לחברה כ-5,000 לקוחות פעילים שיעברו להתנהל תחת הבעלים החדש. החברה גם תתרחב לתחומי יצירת סרטי אנימציה וסרטי תדמית.
קידום פלוס ממוקמת בבני ברק ומעסיקה כ-50 עובדים, כשיותר ממחציתם מגיעים המגזר החרדי. גם במתכונתה החדשה בכוונתה להמשיך לגייס עובדים ממגזר זה וזאת תוך יצירת סביבת עבודה המתאימה לאוכלוסיה החרדית מתוך מטרה לקדם שילוב מגזר זה בהיי-טק.
החברה נוסדה על ידי השותפים עמיחי יוזן ואוראל יהי שלום במטרה לתת לעסקים קטנים ובינוניים בעלי תקציב דיגיטל לא גדול ROI גבוה, כמו גם מינוף כוח משותף של מספר עסקים יחד.
לאחר המכירה יוזן יעזוב את החברה וייצא לדרך חדשה. מנגד, יהי שלום ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה בפועל. "מדהים לראות את היצירה שלנו מתפתחת. זה משהו שהקמנו יחד ב-10 אצבעות. החברה מכוונת את עצמה לתת שירות 360 מעלות לעסקים בישראל. אנחנו רוצים לתת ללקוחות שלנו שירות בטכנולוגיות ובתוכנות שמשתמשים בהן משרדי הפרסום הגדולים בישראל", אמר יהי שלום. 

"מכירת קידום פלוס היא הרבה מעבר להצלחה עסקית. האקזיט האמיתי שקרה פה מתבטא בעוצמה של העובדים שנתנו את הנשמה לאורך כל הדרך. ראינו בכל לקוח חדש הזדמנות להשפיע על הפרנסה ועל ההכנסה של הלקוחות שלנו וזו זכות אדירה. פתחנו הרבה דלתות והזדמנויות לעובדים וללקוחות", אמר השותף היוצא יוזן.
במייל שנשלח ללקוחות קידום פלוס נכתב אודות העברת הבעלות לידי טיקומפלוס וכי "בפעילות החברה החדשה נשמח לשרת אתכם גם ביצירת סרטי אנימציה וסרטי תדמית בטכנולוגיות מתקדמות ואפליקציות של מציאות מדומה ומציאות רבודה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרכת שירות לקוחות
    אבי 01/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניסיוני האחרון משום מה השקות שניתן ע"י נציגות החברההור- יתכן שזה תוצאה של מכירת החברה. הם לא מאפשרים גישה למנכ"ל אור-אל ץץ בטענה שהוא לא מדבר עם לקוחות.
    סגור
  • 1.
    הרמאים הגדולים ששיגרו
    קידום פלוס 01/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מליוני מיילים למיליוני תיבות דואר, ומכרו טמפלטים - והנה , נמכרו . מי אמר שנוכלים לא זוכים ? מי ?
    סגור