שיווק ופרסום

טראמפ קנה פרסומת בסופרבול ב-10 מיליון דולר

נשיא ארה"ב רכש זמן אוויר באירוע הספורט הגדול של השנה לאחר שגילה כי המתמודד הדמוקרטי עשה זאת לפניו. גם סודהסטרים תחזור לככב אחרי שש שנות היעדרות
עינת שחק | 
דונלד טראמפ (צילום Gage Skidmore)
המתמודדות במשחק הסופרבול אמנם טרם נקבעו, אך מי שכבר שריינו את מקומם בערב הכי גדול של הספורט האמריקאי הם הנשיא דונלד טראמפ והמתמודד מטעם המפלגה הדמוקרטית מייקל בלומברג, אשר רכשו קמפיין בחירות בסכום של 10 מיליון דולר.
על פי דיווח בניו יורק טיימס, בלומברג, אשר הצטרף מאוחר יחסית למרוץ, הבטיח ספוט של 60 שניות באירוע שיתקיים ב-2 בפברואר במיאמי. ספוט זה מוערך בכ-10 מיליון דולר. מספר שעות לאחר שהתפרסמה הידיעה בעיתון הניו יורקי, נשיא ארה"ב הודיע כי גם הוא רכש זמן מסך זהה בכ-10 מיליון דולר. 
מלבד קמפיין הבחירות בארה"ב, מי שעוד חוזרת השנה לככב במקבצים לאחר שש שנות היעדרות היא סודהסטרים, אחד האקזיטים הישראלים הגדולים בישראל אשר נרכשה על ידי פפסיקו לפני ב-3.2 מיליארד דולר ב-2018.
בשנת 2014 שילבה החברה באירוע הסופרבול פרסומת בכיכובה של השחקנית סקרלט ג'והנסן אשר הייתה הפרזנטורית של החברה. השנה, חברת המשקאות חוזרת לפסטיבל הטלוויזיוני עם פרסומת באורך 30 שניות אשר תשודר מיד לפני המחצית בה יופיעו ג'ניפר לופז ושקירה.
על פי דיווחים, הפרסומת תתמקד בפן הסביבתי ותדגיש כיצד סודהסטרים מסייעת לצמצם את השימוש בכוסות חד פעמיות. את הפרסומת יביים בריאן באקלי, אשר ביים למעלה משבעים פרסומות לסופרבול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה