שיווק ופרסום

שיחה יוצאת: פרטנר מניידת את תקציב הפרסום מפובליסיס למקאן

לאחר עשור עם משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, פרטנר מעבירה את התקציב למי שטיפלה ביס, פלאפון וסלקום
אייס | 
איציק בנבנישתי מנכ''ל פרטנר (צילום יח"צ)
פרטנר תעביר את תקציב הפרסום של החברה מקבוצת פובליסיס לקבוצת מקאן תל אביב. בתוך כך, יעבור תקציב הקריאייטיב ממשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב לאחר קרוב לעשור, ותקציב המדיה יעבור מזניט מדיה בתום ארבע שנים.
הבחירה במקאן נעשתה ככל הנראה על שום הניסיון של הקבוצה עם אחת המתחרות של פרטנר בשוק הטלוויזיה – מקאן אחראית לקמפיינים האיקוניים של yes, אשר הפסיקה לעבוד עם החברה במרץ השנה בשל תהליכי צמצום בחברה. גם בגזרת תקציבי הסלולר למקאן ניסיון מעבודתה בעבר על תקציבי הפרסום של פלאפון ושל סלקום. 
קבוצת פובליסיס מנוהלת על-ידי היו"ר יוסי לובטון ויורם באומן כנשיא. הקבוצה כוללת שמונה חברות תחת שליטתה של פובליסיס העולמית. הגופים המרכזיים הם שלושת משרדי הפרסום הגדולים שבעלותה: באומן בר ריבנאי, גליקמן שמיר סמסונוב וליאו ברנט. בזרוע רכש המדיה פובליסיס מדיה, נמצאות זניט, סטארקום וסמארט מדיה. בנוסף לחברות אלו, כוללת הקבוצה את חברת התוכן השיווקי C, חברת הקד"מ סופר-פוש, יחידת הטכנולוגיה מינט, משרד הפרסום Expert, חברת המיתוג Fireworks וחברת אג'נדה שמתמקדת במיתוג ואסטרטגיה לגופים ציבוריים.
אף שמדובר באובדן משמעותי לפובליסיס, בעיקר על שום אובדן תקציב המדיה, מצבה של פובליסיס נראה חיובי, כך לפחות על פי דוחות שהתפרסמו ביולי האחרון, ועליהם דווח ב"אייס". ברבעון השני של 2019, פובליסיס ישראל רשמה גידול של 7.7% במחזורים בהשוואה לרבעון המקביל ב-2018. גידול זה אינו מבוסס רכישות אלא מדובר בצמיחה אורגנית של הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה