שיווק ופרסום

התחרות בתחום הסטרימינג מתחזקת, רוקו יורדת ב-12% ב-3 ימים

חברת TIVO הודיעה בימים האחרונים כי צפויה להשיק את TiVo Stream, מכשיר שצפוי  לעבור בקלות מין התכנים של נטפליקס, Amazon prime יוטיוב וה-HBO. מדובר במוצר מתחרה למוצר של רוקו
עמית נעם טל |  1
רוקו (צילום istock)
נטפליקס (סימול:NFLX) הייתה החברה ששלטה בעשור האחרון בשוק הסטרימינג בעולם. עם זאת, נראה כי התחרות בתחום רק ממשיכה לעלות כאשר עוד ועוד חברות משיקות שירותים מסוג זה. לאחר הכניסה של אפל (סימול:AAPL) ודיסני (סימול:DIS) בחודשים האחרונים, חברת TIVO צפויה להיות הבאה בתור שנכנסת לשוק, כאשר רוקו (סימול:ROKU) היא הנפגעת העיקרית מהמהלך האחרון. 
TIVO היא חברה שהוקמה ב-1999 והיא מפתחת ומשווקים מוצרי מקליטי וידיאו (DVR). בשנה שעברה הודיע החברה היא מתכננת לפתח במהלך 2019 אפליקצי שתאפשר הקלטה של התכנים של אפל TV.  למרות הודעה זו, 2019 עברה והחברה לא פיתחה מוצר כזה, וככל הנראה גם לא תפתח. 
לאחרונה הודיעה החברה כי היא שמה את הפרויקט הנ"ל בהמתנה, כאשר הדובר של החברה טוען כעת כי "המהלך נזנח מהסיבה שהחברה מתמקדת כעת בהשקה של שירות TiVo Stream באיכות 4K". מדובר במכשיר שצפוי לאפשר למשתמש להעביר בקלות בין התכנים של נטפליקס, Amazon prime יוטיוב וה-HBO. למעשה מדובר במוצר מתחרה למוצר של רוקו. 
בעקבות האירועים האחרונים, מניית רוקו יורדת ביותר מ-12% ב-3 ימי המסחר האחרוני, כאשר היא רחוקה ביותר מ-27% מהשיא שקבעה בספטמבר האחרון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולה סטרימר... כל מיקרו- PC עושה את העבודה (ל"ת)
    חרטוטי ביצים 01/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור