שיווק ופרסום

יובל המבולבל מככב בטיק טוק - עם עוד 16 אלף משפיענים

מספר רב של כוכבי טיק טוק ישראלים עם יותר מ-5,000 עוקבים אותרו על ידי מערכת IMAI.  לצד יובל שם טוב, מי נמצאים בחמישייה הפותחת ועד כמה הם מצליחים מחוץ לישראל?
עינת שחק |  1
יובל המבולבל (צילום אילן בורלא)
מערכת ישראלית שפותחה על ידי חברת המשפיענים IMAI מבית לידרס, סרקה את כל משתמשי טיק-טוק בישראל, וגילתה מעל 16 אלף משפיענים אשר להם יותר מ-5,000 עוקבים.
אפליקציית הווידאו הסינית TikTok, שזכתה ליותר ממיליארד הורדות, הפכה לאחת מפלטפורמות הסושיאל מדיה הפופולריות ביותר בקרב בני נוער ודור ה-Z, ולפי כמות המשפיענים שאותרו - לא פסחה גם על הנוער בישראל. 
המערכת מאפשרת ניתוח עוקבים של המשפיען לפי שפה, תחומי עניין, מגדר, גיל, Lookalike, ביוגרפיה, כמות עוקבים, כמות עוקבים מזויפים וחפיפה בין עוקבים. "משפיען מוגדר על בסיס יכולת ההשפעה שלו, קרי כמות העוקבים. מבחינת התעשייה העולמית, מישהו שיש לו מעל 5,000 יש לו כוח השפעה ניכר" מסביר ערן ניזרי, מנכ"ל ומייסד לידרס.
"מדובר ברשת החברתית הכי פורצת דרך בימים אלה, יש המון משפיענים בישראל עם כוח עצום. השימוש בטכנולוגיה הזו מאפשר לקבל החלטות על בסיס דאטה ולייצר קמפיינים שמובילים למכר רב. אחרי שלידרס הייתה הלקוח היחידי של הטכנולוגיה, כעת נבחנים שיתופי פעולה מול משרדי פרסום ויח״צ, לפיתוחים עסקיים נוספים", מוסיף יונתן עראמי, שותף בחברה.
כך למשל, למערכת ישנה אפשרות לנטר חצי שנה מראש את מגמת הפופולריות של משפיען בקרב עוקביו, לפלח את קהל העוקבים של כל משפיען ובמידת הצורך ליידע את המפרסם אם קיימת חפיפה בין עוקביו של משפיען מסוים למשנהו. המחירון של כל משפיען נקבע על בסיס כמות האינטראקציות והצפיות שלו בקרב עוקביו, כשעלות ממוצעת לאינטראקציה עומדת על 0.8 שקל.
לפי המערכת, אלה חמשת הסלבס הישראלים המשפיעים ביותר בטיקטוק:
אנה זק -  הכוכבת הישראלית המשמשת בין היתר גם כפרזנטורית של עדיקה, חלק מנבחרת הכוכבים של סמסונג, ומככבת בפרסומת הטלוויזיה של ויסצוקי מחזיקה בכמות עוקבים של 4.7 מיליון זק מקבלת בממוצע 108 אלף לייקים לכל פוסט ומעל ל-687 אלף צפיות לכל סרטון. 81% מקהל העוקבים שלה הן נשים 19% גברים, ורק 11% מכלל עוקביה הם מישראל. טווח הגילאים של עוקביה נע בין 13 ל-24. בין עוקביה האדוקים נמנית @kristenhancher האמריקאית   עם מעל 23 מיליון עוקבים בטיקטוק.
יובל שם טוב (יובל המבולבל) - השנה המאתגרת שעברה על כוכב הילדים המצליח, במהלכה הורשע ב-6 מקרי החזקת סמים, לא ניכרת על כמות העוקבים שלו בטיק טוק. לשם טוב 1.1 מיליון עוקבים, הוא מקבל כ-137 אלף לייקים ואלפיים תגובות בממוצע לסרטונים שלו. 54% מעוקביו הן נשים, 46% גברים, ורק 12% מעוקביו הם מישראל. הנתון המפתיע הוא ש-60% מהעוקבים הם בגילאי 18-24, שכן בפלטפורמה מצליח שם טוב להרחיב את תכניו לקהל מבוגרים יותר. הפוסט הפופולרי ביותר שלו זכה ל-1.6 מיליון לייקים:
 
groovy.yuvi#groovyyuvi #shave #funny #4u #crazy ♬ original sound - itzyaguurrl
אלין כהן – אשת העסקים הצעירה והמצליחה ואימפריית הביוטי של הנוער בישראל מתהדרת ב-765 אלף עוקבים, מקבלת בממוצע כ-10,000 לייקים ו-713 תגובות לסרטונים שלה. 81% מקהל עוקביה הן נשים, 19% הם גברים, 49% מעוקביה הם מהארץ ורובם בגילאי 13-17. אלין משפיעה על כוכב הודי בשם manjullll@ ולו 13 מיליון עוקבים.
קים אור אזולאי - אושיית האופנה, כוכבת רשת, ושחקנית בסדרות לילדים. למרות גילה הצעיר (17)  היא בעלת ליין כובעים לוהט ופרזנטורית של המותג הקוסמטיקה MAC. לאזולאי 392 אלף עוקבים, מקבלת כ-17 אלף לייקים ו-106 אלף צפיות בממוצע לסרטונים שלה. 82% מקהל העוקבים שלה הן נשים, 18% גברים. בטופ פוסטים של אזולאי, עם 38 אלף לייקים, סרטון שלה יחד עם רותם כהן בו היא מלמדת אותו לייצר סרטון טיק טוק:
 
kimorazulay1לימדתי אותו את זה ב5 דקות! תודו שהוא תותח!!! #kimor ♬ Stephane legar Mapiut challenge by liav.lev - liav.le

סטפן לגר - זמר ורקדן היפ-הופ ישראלי והכוכב החם של השנים האחרונות. לגר אחראי ללהיטים כמו "קומסי קומסה", ו"יאסו" יחד עם עדן בן זקן, סטטיק ובן אל ועוד, והשתתף באחת הפרסומות המדוברות של השנים האחרונות, הפרסומת ל-yes לצד חוה אלברשטיין. ללגר 263 אלף עוקבים, מקבל כ-10,000 לייקים ו-77 תגובות בממוצע לסרטונים שלו. 85% מקהל העוקבים שלו הן נשים, 15% גברים. ולו 86% עוקבים מישראל. הסרטון הבולט שלו מציג את "הליכת הקינגה":
 
stephane.le.garYEAA AIGHTTTTT 🔥🔥🔥 #foryourpage #foryou #kangstawok#jaywalk #trendin#dance ♬ original sound - stephane.le.ga
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    gali_golan
    שרון 11/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבת שלי מעל 800 אלף עוקבים בטיקטוק gali_golan
    סגור