שיווק ופרסום

השקעות נדלן בחו"ל

כתיבת מומחים | 
שילוב של מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל, יחד עם הריביות הנמוכות, מוביל משקיעים ישראלים רבים להשקיע בנדל"ן מעבר לים, ובשנים האחרונות אנו עדים למצב בו המשקיעים הישראלים הופכים לדומיננטיים יותר ויותר בשוק השקעות הנדל"ן בחו"ל.
האפשרויות להשקעות נדל"ן בחו"ל הן רבות ומגוונות, אך כמו בכל השקעה, יש חשיבות לבדיקה מקצועית של ההשקעות על מנת לוודא את האמינות שלהן, את הכדאיות שלהן ואת הרווחיות שלהן.
היכן בחו"ל כדאי להשקיע?
השקעות בנדל"ן חו"ל תלויות פעמים רבות בטרנדים ואופנות, אשר משתנות אחת לתקופה. אזורים חמים להשקעה צצים ועולים והמשקיעים נוהרים אליהם. היתרון בהשקעות נדל"ן חו"ל היא האפשרות לפזר את השקעות על פני מספר אזורים, על מנת להבטיח תשואה ולשמור על סיכון נמוך. בהשקעה נכונה בנדל"ן חו"ל ניתן לבצע פיזור של ההשקעות גם אם מתמקדים במדינה אחת, כמו ארה"ב למשל, ולבצע את הפיזור על פני אזורים שונים או סקטורים שונים.
מהם היתרונות של השקעה בנדל"ן חו"ל?
מחיר –  השקעה בנדלן בחול מאפשרת בחירת פרויקטים להשקעה במחירים שונים. במדינות שונות ואזורים שונים בעולם ניתן למצוא פרויקטים המאפשרים השקעה גם בסכומים נמוכים יחסית, לפעמים במחיר הנמוך מעלותה של דירה בת"א.
גמישות - גמישות היצע הנכסים וסוגי ההשקעה מאפשרים לכם לבחור בהשקעה לטווח קצר, לטווח ארוך, כחלק מקבוצת רכישה ועוד.
פיזור השקעות – השקעה בנדל"ן חו"ל מאפשרת פיזור של תיק ההשקעות ולהשקיע במגוון השקעות נדל"ן באזורים ובתחומים שונים, ובכך להקטין את הסיכון.
תשואה גבוהה – האפשרות לפיזור ההשקעות משפיעה על התשואה שנכס בחו"ל צפוי להניב לכם.
במה שונה השקעה בנדל"ן חו"ל מהשקעה בנדל"ן בארץ?
ישנם מספר גורמים חשובים המשפיעים על השקעה בנדל"ן חו"ל ועל התשואה המתקבלת ממנה.
מידע פנימי
כשמדובר בהשקעות נדל"ן חו"ל המומחים הטובים ביותר הם הגורמים המקומיים – אלו שמכירים את האזור, מבינים את תנודות השוק ויודעים לנתח את הכדאיות של כל השקעה. סיוע של שותפים מקומיים מסייע בהבנת כדאיות ההשקעה מבחינה דמוגרפית, סוציאלית וכלכלית, וגם בסוגיות נוספות הנלוות להשקעה בחו"ל, כגון מיסוי.
מיסוי
בכל מדינה שיטת מיסוי נדל"ן שונה. ולכן חשוב לבחון היטב את מדיניות המס במדינה בה אנו מעוניינים להשקיע בנדל"ן. בנוסף, כאשר אתם משקיעים בנדל"ן חו"ל יש לקחת בחשבון גם את חוקי המיסוי בישראל ולבדוק מה אומר החוק על כספים שמתקבלים מרווחי השקעות ואחזקת נכסים בחו"ל.
השקעה עצמאית או באמצעות חברת השקעות?
ישנם משקיעים פרטיים אשר בוחרים לבצע את השקעות בעצמם, וישנם כאלו אשר מעדיפים לבצע את ההשקעות באמצעות חברת השקעות מנוסה ומקצועית, ולהשאיר לה את הטיפול המורכב בבירוקרטיה.
במידה ובחרתם להשקיע בנדל"ן חו"ל באמצעות חברת השקעות, חשוב לבצע בדיקת עומק מקיפה של הגורם דרכו אתם מבצעים זאת, ולוודא את המקצועיות שלו.
חשוב לזכור - בכל השקעה יש סיכון מסוים
בכל מקום בעולם יכול להיווצר מצב בו פרויקט נדל"ן יקלע לקשיים, אשר יסכנו את ההשקעה שלכם ואת התשואה לה ציפיתם כשביצעתם את ההשקעה.
יחד עם זאת, כאשר אתם משקיעים באמצעות חברת השקעות, היא זו שדואגת לנהל את ההשקעה שלכם, ולעיתים אפילו לסייע להשלמת הפרויקט על מנת להבטיח את ההשקעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה