שיווק ופרסום

בעקבות הקורונה: גם אל על תאפשר ביטול טיסות

בתחילת השבוע יצאה ישראייר בקמפיין המאפשר לבטל טיסות עד שבוע לפני הטיסה. כעת גם אל על מצטרפת עם אפשרות לבטל עד שש שעות לפני מועד ההמראה
אייס | 
מטוס אל על (צילום wikimedia)
אחרי הקמפיין של ישראייר שהבטיח ביטולי טיסה עד שבוע לפני היציאה, כעת גם אל על מצטרפת: החברה הודיעה היום (יום ד') כי תאפשר לבטל כרטיסי טיסה לאירופה או לשנותם ללא עלות עד 6 שעות לפני ההמראה.
בשל התפרצות וירוס הקורונה, מספר חברות ביטוח עצרו את מתן הכיסוי הביטוחי במקרה של ביטול טיסה. הדבר הוביל לכך שלקוחות פוטנציאליים רבים נרתעו מהזמנת טיסות ליעדים שונים וחלה האטה בתחום, ואל על אף דיווחה על ירידה משוערת של 30 מיליון דולר בהכנסות לרבעון. על כן, מצאו כמה מחברות התעופה המקומיות פתרון לטווח הקצר, המבטיח למזמיני טיסות בשבועות הקרובים כי כספם יוחזר במקרה של ביטול.
כך, בתחילת השבוע יצאה ישראייר בקמפיין המזכיר לציבור הנוסעים כי מטוסיה אינם מגיעים למזרח הרחוק והבטיחה, כאמור, להחזיר את הסכום במלואו עד שבוע לפני הטיסה (וביולי-אוגוסט עד שבועיים לפני הטיסה). אלא שבמקרה של אל על מדובר בתמריץ קצר מועד במיוחד, וההבטחה להחזר במקרה של ביטול היא עד לסוף חודש פברואר בלבד. יחד עם זה מדובר על כל היעדים של החברה לאירופה להזמת טיסות בשנה הקרובה.
מוקדם יותר היום, ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדיון רב-משתתפים סביב ההיערכות וההתמודדות עם וירוס הקורונה כי "אני מבקש משר האוצר לפצות את העסקים שנפגעים, למשל חברות תעופה וכל גוף אחר. אנחנו פה באירוע של כוח חיצוני, ואנחנו חייבים כמדינה לטפל במי שנפגע מהעניין הזה, גם באזרחים שנדבקים ודורשים טיפול מיוחד וגם כמובן בעסקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה