שיווק ופרסום

בלי אלכוהול טהוניה רובל חושפת היריון ראשון עם בירה

במהלך שחרך את הרשת הבוקר, העלתה הדוגמנית והמגישה פוסט שבישר על ההיריון הראשון שלה, בשיתוף פעולה עם קרלסברג ישראל להשקת הבירה החדשה ללא אלכוהול

אייס | 
טהוניה (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של טהוניה)
זה החל כפוסט באינסטגרם - והפך במהרה לכותרת. מדובר בקמפיין להשקת הבירה החדשה "קרלסברג 0.0% ללא אלכוהול" של קרלסברג ישראל, במסגרתו הדוגמנית טהוניה רובל בישרה על הריונה הטרי תוך שהיא אוחזת בבקבוק הבירה ללא אלכוהול ומספרת כי "עתה אני שותה בשביל שניים".
זו אינה הבירה-ללא-אלכוהול הראשונה שמשווקת בישראל (לדוגמה, בירה בק'ס ללא אלכוהול מככבת כבר שנים בברים נבחרים בארץ), אך העברת המסר כי מדובר בבירה שאינה מכילה אלכוהול הצליחה בצורה אופטימלית: כאמור, הדוגמנית שנבחרה בהיריון, וכידוע, נשים בהיריון אינן נוהגות לצרוך אלכוהול.
מקרלסברג נמסר כי הבירה החדשה "מיוצרת מאותם חומרי גלם ובאותו תהליך בישול מוקפד כפי שבירה קרלסברג נעשית. היא מכילה 15 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל, ובכך יכולה להתאים לאלו השומרים על אורח חיים מאוזן".
מאחורי היוזמה עומד אגף השיווק של קרלסברג ישראל, בניהולו של סמנכ"ל השיווק אלעד חורש ומנהל השיווק עמית ינאי, יחד עם משרד היח"צ דני לוי תקשורת ואשת התוכן סימונה שרם.
אלעד חורש, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה בינלאומיות מסר לאייס: "השקת הבירה ללא אלכוהול קרלסברג 0.0% נותנת מענה לאנשים שאוהבים את הבירה אך לא יכולים לשתות אותה מסיבות שונות. לשמחתנו גם טהוניה אהבה את המשקה ואנו מברכים על שיתוף הפעולה המוצלח איתה בהשקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה