שיווק ופרסום

בוטלו צילומי "משימה בלתי אפשרית 7" באיטליה

בלתי אפשרי לצילומים: בעקבות התפשטות הקורונה באיטליה, החליטו באולפני פאראמונט לבטל את צילומי הלהיט עם טום קרוז בוונציה. הפקות הוליוודיות נוספות בסימן שאלה
אייס | 
טום קרוז (צילום Gage Skidmore from wikimedia)
אחרי שאיטליה הפכה למדינה שבה נרשם המספר הגבוה ביותר של נשאי קורונה מחוץ לסין, החליטו באולפני פאראמונט לא לקחת סיכונים מיותרים. בעקבות תקנת חירום של השלטון המקומי של ונציה, האוסר על מפגשים ציבוריים, ביטלה הנהלת פאראמונט שבהוליווד חלק משמעותי מהפקת צילומי "משימה בלתי אפשרית 7".
התוכנית המקורית הייתה להקים סט בוונציה ולצלם בו במשך שלושה שבועות, לפני נדידה ללוקיישנים אחרים. מכיוון שגבולות מתחילים להיסגר ברחבי אירופה, ומתוך דאגה לבריאותם ולבטיחותם של השחקנים ואנשי הצוות, תיאלץ ההפקה להעתיק את כל הצוות למקום אחר. מאולפני מאולפני פאראמונט נמסר: "אנו נמשיך לעקוב אחר המצב, ונעבוד לצד גורמי בריאות וממשל".
הסרט "משימה בלתי אפשרית 7" אמור לצאת ב-23 ביולי 2021. ששת סרטי הסדרה הכניסו עד כה לפאראמונט מעל שלושה וחצי מיליארד דולר.
על פי דיווח ב"ניו יורק טיימס", איטליה הכניסה לעוצר 50 אלף בני אדם בעשר ערים בצפון, במטרה להשיג שליטה על התפשטות הנגיף. כעת שואלים בהוליווד האם תופסקנה הפקות קולנוע וטלוויזיה נוספות ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה