שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: אופטיקנה - "יש דברים שלא עושים"

מבין שלל הפרסומות שעלו השבוע למסכים, אופטיקנה בלטה מעל כולן. היא אמנם ארוכה - שתיים וחצי דקות - אבל כשיש לך פרזנטור שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים, יש רק מסקנה אחת: לא עושים פרסומת בלי עומר אדם

עינת שחק |  1
עומר אדם (צילום מתוך עמוד היוטיוב של עומר אדם)
השבוע עלתה הפרסומת החדשה של אופטיקנה "יש דברים שלא עושים" בכיכובו של עומר אדם, המפצירה בקצרי הרואי לא לרכוש זוג משקפיים מבלי לעבור אצל אופטומטריסט.
בפעם הקודמת שאדם השתתף בפרסומת, "בוקר טוב" לבזק, השיר והביצוע התעלו על הפן השיווקי עד כדי שגרמו ל-7 מיליון צופים לגשת מרצונם החופשי ולצפות בפרסומת ביוטיוב.
אמנם הפרסומת הנוכחית מזכירה במעט את עינו של "האח הגדול" ברשת, אבל המילים המבריקות, האסתטיקה, החלפת המשקפיים לאורך 2:35 דקות הסרטון והביצוע של אדם עושים חשק לצפות בוידאו עד הסוף. לכן זוהי פרסומת השבוע של "אייס".
לטס טוק ביזנס:
משרד פרסום: ראובני פרידן.
תקציב כולל: 4 מיליון שקל.
מספר ימי צילום: 2. הקמפיין צולם במשך יום אחד לטובת צילומי הווידאו ויום צילום נוסף לטובת צילומי סטילס.
דבר הבמאית, קרן חוכמה:
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"כשנכנסתי לפרוייקט חשבתי שהולכים לעשות עוד פרסומת, ולאט לאט זה גדל עלינו. הקריאייטיב והמוסיקה יצרו משהו חדש, מצחיק ועם מסר אבל גם עומד בפני עצמו ומהנה. נסחפנו לזה וקצת שכחנו שזו עבודה".
מה היה האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
"האתגר הכי גדול היה ליצור משהו שגם יהיה הומוריסטי וגם פאשן - בדרך כלל זה מתנגש וקשה לעשות משהו עכשווי ומסוגנן וגם להצחיק. והיה אתגר נוסף, זכירות ושוני מהמתחרים - שנראה לי שפיצחנו יפה".
יש איזה משפט קאלט שתפס על הסט?
"על הסט כל היום רצו בדיחות על דברים שלא עושים. בכלל היו לנו איזה אלף שורות שלא נכנסו לשיר, מצחיקות מאוד, וגם כאלה שפשוט אי אפשר לחזור עליהן בפרהסיה".
מה הייתה השליפה הכי מוצלחת?
"הדבר שהכי זרם לי והיה ממש מפתיע הוא העבודה עם עומר. הוא הגיע ללא הכנה לצילומים ומיד נכנס לזה. היה קשוב, מקצועי, מלא הומור עצמי וחריצות. היה תענוג לעבוד איתו ואני חושבת שרואים לאורך הקליפ שהוא ממש נהנה ועף איתנו, וזה פשוט עובד".

כבוד על הרפרנס ללהקת האוונגרד The Residents

דבר התסריטאי – הקונספט וההשראה לרעיון: "אנשים השתגעו היום. הם קונים משקפי ראיה בלי לראות אופטומטריסט. רצינו להכניס להם את המסר הזה טוב טוב לאוזניים, וגם לעיניים. אבל עומר אדם הוא לא אופטומטריסט, הוא זמר, ועוד איזה זמר. זמר שכולם מקשיבים לו ונהנים מהשירים שלו. ככה נולד הקליפ המהנה 'יש דברים שלא עושים' עם המון הומור ותובנות שעוזרות להבין שיש דברים שפשוט לא עושים. בלי אופטומטריסט לא קונים משקפיים. כפיים", אומר דני יעקובוביץ, סמנכ"ל קריאייטיב, ראובני פרידן.
רשימת קרדיטים מלאה:
לחן והפקה מוזיקלית: דולב רם ופן חזות
קולות: עומר אדם
קונספט קריאייטיב: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
סמנכ"ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ', איתי גרונר
סמנכ"לית לקוחות: שירי הייסר בן גור
סופרוויזרית: אילנה פייסחין
תקציבאית: יאנה זבולוקין
מנהל קריאייטיב: רון ליטני
ארטית: שלי לבבי
מנהלת הפקה: איבונה קרוגליאק
מפיקה: חן רוזנפלד
קרדיטים הפקת הקליפ:
במאית- קרן חוכמה
הפקה- אוג הפקות
ארט: שמואל בן שלום, מיכל מיכאל, יעל קומורובסקי
עיצוב תלבושות: מאור צבר
כוריאוגרפיה: אבי מצליח
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה בדיוק ראיתי עכשיו - והמבין יבין? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אוראור 03/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור