שיווק ופרסום

מיזם של זאפה וקשת: הופעות ללא קהל - בשידור חי

עידן רייכל יופיע ראשון. בין האמנים שיופיעו בהמשך: נטע ברזילי, עמיר בניון, קרן פלס, רמי קליינשטיין, שפיטה, מאור כהן, דני רובס, אמדורסקי ועוד. השידור יועבר בקשת 12, N12, מאקו ובערוצי הדיגיטל של זאפה
מערכת אייס |  3
נטע ברזילי בקליפ ל-TOY (צילום מסך מתוך הקליפ)
​אם אתם לא תגיעו להופעות, ההופעות יגיעו אליכם: משבר הקורונה מייצר פורמט חדש בתחום הופעות המוזיקה. נוכח הנחיות משרד הבריאות שלא לקיים התכנסויות של מעל 100 איש, הופסקה הפעילות במועדוני "זאפה" ובהיכלים. על כן, החליטו בזאפה ובקבוצת קשת בצעד משותף על הקמת "פרויקט חירום". עם הקמת הפרויקט התגייסו רבים מאמני ישראל כדי שפרויקט זה יקרום עור וגידים בהקדם האפשרי.
ההופעות תשודרנה מאולפן שהוקם ב"זאפה הרצליה", בשיתוף פעולה עם בנק הפועלים, קוקה-קולה, סמסונג ישראל, דן דיזיין סנטר ואשמורת. רשימת האמנים שיופיעו בפרויקט: אביתר בנאי, אליעד, אמיר דדון, אסף אמדורסקי, דודו אהרון, דודו טסה, דני רובס, הדג נחש, הראל סקעת, ישי ריבו, מאור כהן, מארינה מקסימיליאן, מוניקה סקס, מיקי גבריאלוב, נטע ברזילי, נתן גושן, עידן חביב, עידן רייכל, עילי בוטנר, עמיר בניון, פול טראנק, קובי אפללו, קרולינה, קרן פלס, רוני דלומי, רמי קליינשטיין, שפיטה, שולי רנד, להקת שלווה ושמעון בוסקילה. 
לדברי אנשי הזאפה, הפרויקט הוקם מסולידריות חברתית ובמטרה להעלות את המורל הלאומי, מתוך תפיסה כי מוזיקה ותרבות בכלל היא חלק מחיינו והיא הייתה שם מאז ומתמיד - בימי משבר ובימי שמחה.
"בכוחה של התרבות לגרום ללכידות בעם ישראל ולהעלות את מצב הרוח הלאומי", נמסר מקבוצת זאפה. בנוסף, נרתמו גם החברות בנק הפועלים, קוקה-קולה, סמסונג ישראל, מרכז העיצוב דן דיזיין סנטר ואשמורת, כך שהפרויקט יוכל להגיע לכל בית בישראל "בצורה איכותית ובלתי מתפשרת". מדובר בפרויקט הופעות בשידור חי מסקרן, שטרם נראה כמוהו בזמן כה קצר.
האמנים המשתתפים בפרויקט יגיעו לאולפן ויערכו הופעות חיות וראיונות. כל אלה ישודרו בלייב דרך ערוצי הדיגיטל השונים של קבוצת "זאפה": עמוד הפייסבוק, ערוץ היוטיוב, עמוד האינסטגרם וכמו כן בערוץ קשת 12, mako, ובאתר N12.
המטרה היא להנגיש הביתה למאות אלפי אנשים בישראל חוויה של הופעה גם בימים אלו. בנוסף, פרויקט חירום זה יתמוך ויאפשר לעשרות אנשי הפקה, תאורה, סאונד, עובדי במה, מנהלי תוכן, נגנים ועוד להמשיך בשגרת העבודה.
"בימים קשים אלו, זו זכות גדולה עבורנו לנסות להביא את חוויית ההופעות החיות של זאפה ישירות לבתיהם של מאות אלפי אנשים בישראל", מסר גולן עינת, הבעלים של קבוצת זאפה. "זאפה הייתה ותמשיך להיות בית לאמנים, לנגנים ועובדי הבמה המחויבים ליצור מוזיקה ותרבות ישראלית גם בעיתות משבר. הקמנו את הפרויקט הזה באופן מיידי ומדובר בפרויקט חירום, שאילולא התגייסותם של האמנים ושאר הגורמים לא היה מתקיים. אנו מקווים כי פרויקט זה יקל, ולו במעט, על ימים אלו העוברים על עם ישראל, ובתקווה שנחזור לשמוח וליהנות בהקדם בהופעות במועדונים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נתניה בני בנימין
    עמירה איטי 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברצינות אמדורסקי הוא זמר ? אני התכוונתי לרקוד אבל עם מוסיקה כמו שלו זה בלתי אפשרי איתכם הסליחה
    סגור
  • 2.
    מירי מסיקה
    חנה ברוך 03/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדולה מכולם.... לא מפספסת שום הופעה שלך. אוהבת.
    סגור
  • 1.
    שרים בשש
    זהבה אקנין 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להקדים את ההופעה ש לשש בערב? כמו במרפסות באיטליה. או לתת שידור חוזר בשש בערב? ככה אפשר לחכות כל המשפחה עם הילדים להופעה. לאכול ארוחת ערב מול המסך לשיר ולרקוד עם הילדים יהיה להם למה לחכות אחרי מנוחת הצהריים. חוויה משפחתית, לזוגות וליחידים. שש בערב יותר נוח מחיצות
    סגור