שיווק ופרסום

קמפיין חדש לבנק הפועלים ברוח התקופה: משנים הרגלים

בעקבות משבר הקורונה, בנק הפועלים יוצא בקמפיין חדש עם סנדרה שדה, דודו אהרון, קווין רובין ועידו גרינברג. המסר: לשנות הרגלים בחיים, וכך גם בבנקאות. כמו כן, הבנק הקים מוקד מיוחד ללקוחות מבוגרים בני 70 פלוס
מערכת אייס |  1
השחקנית סנדרה שדה בקמפיין משנים הרגלים של בנק הפועלים (צילום ליאור נורדמן)
התפשטות נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות מאלצות את כולנו לסגל הרגלים חדשים במהירות רבה: להפחית יציאות מהבית, להימנע ממגע ולהקפיד על היגיינה בתדירות גבוהה. גם בעולם הבנקאות חשוב בימים אלה להתאים את עצמנו על מנת לשמור הבריאות. לכן, בנק הפועלים יוצא במהלך כולל המעודד ומלווה לקוחות בביצוע פעולות בערוצים הדיגיטליים ובמוקד הטלפוני. 
בנק הפועלים פונה לכל אותם אלו שעדיין לא יודעים כי באתר ובאפליקציה יש מגוון רחב של שירותים שניתן לבצע מבלי להגיע לסניף: החל מבירור מידע על יתרות, חיובים בכרטיסי אשראי וחסכונות ועד פעולות של העברות, הפקדת שיקים, הפקדה לפיקדונות, העברת כסף ב-bit ועוד. כמו כן, הבנק מתגבר את המוקד טלפוני עם צוות בנקאים, כולל מוקד מיוחד ללקוחות מבוגרים בני 70 פלוס.
הקמפיין החדש של בנק הפועלים ומשרד הפרסום אדלר חומסקי כולל את השחקנית סנדרה שדה, הזמר דודו אהרון, כוכב הרשת קווין רובין והיזם והבעלים של העסק הקטן
mismas@ - עידו גרינברג. בפרסומת יציגו הכוכבים כיצד הם משנים הרגלים בימים אלה בחיים האישיים שלהם וגם בבנקאות.
"היום, יותר מתמיד, אנו רואים חשיבות רבה לשיח מתמשך עם הציבור והנגשת שירותים וכלים שיסייעו ללקוחותינו להמשיך את פעילותם הכלכלית ככל שניתן, מבלי לצאת מהבית", מסר אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים. "אנו רואים כי יש גידול ניכר באחוזי השימוש בשירותים הדיגיטליים של הבנק וזאת כחלק ממסע הסברה נרחב על השימוש בשירותים אלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלוואה (ל"ת)
    זקלין 04/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור