שיווק ופרסום
אאוטבריין, ריאן ריינולדס, וברגר קינג: פרסומות קורונה מהעולם
אאוטבריין מזכירה לשמור מרחק דיגיטלי, מותג ג'ין מגייס תרומה לברמנים בחל"ת וברגר קינג מבודדת את רכיבי המוצר - הקמפיינים המבריקים שצצו בעיצומו של משבר הקורונה
תקופת משבר הקורונה גרמה ללא מעט שינויים בהרגלים, בין היתר גם בשינוי השפה והאופי של קמפיינים. בצד קריאייטיבים יצירתיים ביותר בארץ סביב נושא הסגר והריחוק החברתי, גם בעולם כמה מהמותגים הגדולים החליטו להתכתב עם התקופה ולהתחבר למסרים שלה.
בורגר קינג צרפת למשל, בחרו להציג את רכיבי המנות בנפרד:
Parce qu'il n'y a pas que le Whopper®. pic.twitter.com/qvF1fx2cGY
— Burger King France (@BurgerKingFR) April 1, 2020
אאוטבריין שילבה באתרים ברחבי העולם קמפיין שמזכיר לשמור על מרחק:
בג'ק דניאלס מפצים על המרחק בדרכים שמרחיבות את הלב יותר מדרינק:
בבריטניה, סוכנות ג'יני המבוססת AI יצרה סרטון המרכז את עבודת הקריאייטיב של העצמאים אותם היא מייצגת כדי להזכיר לציבור ולממשלה עד כמה גדולה התרומה היצירתית של הפרסומאים הללו, ומדוע יש לסייע להם עכשיו יותר מתמיד:
ריאן ריינולדס הצטרף לקמפיין שקורא להזמין אונליין את הג'ין אמריקאי Aviation, ועל כל בקבוק תופרש תרומה של 30% מההכנסות לברמנים, שיושבים בבית ומתגעגעים:
Until May 1st, for every bottle of Aviation ordered online, we’ll donate 30% of proceeds as a tip to your bartenders - who REALLY miss you btw. Visit https://t.co/elT2zrCgE0 #TipYourBartenders #StayHomeSaveLives pic.twitter.com/77tVacDGBM
— Ryan Reynolds (@VancityReynolds) March 24, 2020
קמפיין שעלה בפורטלנד, אורגון, בתיאום עם משרד המושלת. אחד הסלוגנים שנבחרו הוא "אל תרצחו מישהו בטעות", וכסלוגן משני הציבור קיבל את: "להישאר בבית. להציל חיים":
וקמפיין שעלה פה בישראל על ידי איקאה ישראל:
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מזה זה, לא נסגר שום עיתון היום?? בשביל זה אני נכנס לפה (ל"ת)nbh 04/2020/02הגב לתגובה זו0 0סגור