שיווק ופרסום

רפי מגן, מנכ"ל קנדגו פרסום: "הקורונה היא הזדמנות גדולה"

חברת הפרסום הדיגיטלי מתרחבת בתקופה בה הענף חבוט - אך גם מוצף בכשרונות שנפלטו מעבודתם. מנכ"ל קנדגו אומר ל"אייס": "אנחנו פעילים בשווקים המערביים הגדולים, כך שהצמיחה שלנו כמעט ולא מוגבלת"
איתי פת-יה | 
רפי מגן מנכ"ל קנדגו (צילום יח"צ)
בעוד שאחרות בתחום הפרסום הדיגיטלי ספגו מכה קשה עקב התפרצות הקורונה והחלו בהליכי צמצום, בקנדגו (Kendago) דווקא מתרחבים. החברה הודיע כי תגייס כ-30 עובדים לתפקידי דיגיטל, עיצוב ופיתוח – בהם גם חסרי ניסיון שיעברו הכשרה. היקף העובדים שיגויסו צפוי להתרחב בהמשך.  
העובדה שבעת הזאת בקנדגו יכולים להרשות לעצמם מהלך שכזה תלויה במידה רבה בכך שהם פועלים בשוק הבינלאומי, מה שמאפשר להם להגדיל את מצבת הלקוחות. כך מסביר ל"אייס" המנכ"ל רפי מגן: "מאחר ואנחנו פעילים בשווקים המערביים הגדולים יכולת הצמיחה שלנו כמעט ואינה מוגבלת. מזה זמן שאנחנו נמצאים עם רשימות המתנה של לקוחות ומה שמכתיב את קצב הצמיחה הוא יכולת גיוס העובדים שלנו, כך שאין לנו בעיה להגדיל את ההוצאות".
הגיוס הנוכחי פוגש את החברה בסיטואציה בה עובדים רבים, הן מהתחום והן כאלה מענפים אחרים אך עם הכישורים המתאימים, נפלטו ממקומות העבודה הקודמים שלהם. "אנחנו שמחים לקלוט כישרונות לשורותינו", מגן מספר, "נוצר מצב של Win-Win, עובדים מצוינים מתברגים בחברה טכנולוגית צומחת וגם אנחנו יכולים להגדיל את הפעילות".
איך אתם חוויתם את משבר הקורונה בחודשים האחרונים?
"המשבר היה ועודנו הזדמנות גדולה עבורנו. עלויות הפרסום ברשתות המובילות לרבות גוגל, פייסבוק וטאבולה, ירדו בשל הפסקת הוצאות הפרסום של תעשיות שלמות וצמצום חד בתקציבי Brand בכלל התעשיות. הפרסום שלנו הוא מכירתי, מה שקרוי 'Direct Response', כך שאין בו תקציבי פרסום מוגבלים והשאלה היחידה היא האם ניתן לפרסם בעלות שמשאירה למפרסם די רווח פר מכירה".
 
קראו עוד ב-ice
"הביקושים המשיכו כרגיל, וזה נובע בין היתר מרמת המחיר הנוחה של המוצרים שאנחנו משווקים. המצב הזה של ביקוש גובר מחד ועלויות יורדות מאידך הביא לעלייה משמעותית בהיקפי הפרסום שלנו".

מה עוד כוללת תכנית ההתרחבות הנוכחית שלכם?
"לצד הרחבה של הצוותים קידמנו כמה מהלכים: הקמנו מחלקת הפקה שמפעילה עשרות משפיענים מהעולם ויכולה להפיק סרטונים עד רמה של פרסומות טלוויזיה. בנוסף צוות הפיתוח שהורחב יעבוד על שדרוג טכנולוגיות ה-Ad-Tech בהן אנחנו משתמשים. כמו כן האצנו את הכניסה לרשתות פרסום נוספות מעבר לפייסבוק וגוגל והקמנו מחלקת אסטרטגיה שתרחיב קמפיינים קיימים. בחטיבת היזמות האצנו עבודה על מוצר חדש שצפוי להיות מושק במהלך הקיץ, וכל הזמן אנחנו בוחנים רכישות פוטנציאליות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה