שיווק ופרסום

החברה שפיתחה עם גוגל כלי פרסום לעסקים - מתחייבת לחצי מהעלות של המתחרות

חברת geekApps פיתחה עם גוגל העולמית מערכת שתסייע לעסקים להגדיל את החשיפה לקהלים חדשים ובעלויות זולות יותר מאלה המוצעות בפייסבוק ובאינסטגרם 
איתי פת-יה | 
גוגל מסייעת לעסקים קטנים ובינוניים (צילום ויקיפדיה, pixabay)
כלי חדש יאפשר לעסקים בעלי אפליקציה להגדיל את החשיפה ברשת לקהל היעד שלהם,  לטענתה במחצית מהעלויות שגובים בפייסבוק ובאינסטגרם. מדובר במערכת חדשה שפיתחו בחברת geekApps מקבוצת גרופ 107 בשיתוף גוגל העולמית.
דרך המערכת, בתי העסק יוכלו לבנות קמפיין פרסומי לאפליקציה שלהם בכל הפלטפורמות של גוגל – בהן מנוע החיפוש, יוטיוב וגם אפליקציית ווייז. עוד יוכלו העסקים לנטר את השימוש של כל לקוח ביישום, מרגע שהוריד אותו ועד לשלב בו ביצע רכישה בבית העסק. ב-geekApps ממשיכים לפתח את הכלי, שצפוי לכלול בהמשך המלצות לבתי העסק על אפשרויות מבוססות נתוני צריכה סביבתיים, זאת בכדי למקסם את עלויות השיווק ולפלח את הקהל הרלוונטי ביותר.
המערכת החדשנית פותחה כחלק מפעילות החברה בתכנית MIP של גוגל בה לוקחים חלק סטארט אפים בשלבי צמיחה, להם מסייעת ענקית הטכנולוגיה בהתרחבות לקהלים נוספים על ידי פיתוח מוצרי שיווק ופרסום חדשים.
geekApps הוא מיזם שהוקם ב-2016 ע"י אדי כץ וגיא עמר, המאפשר לעסקים לבנות דרכו בחינם אפליקציה ובה חנות מקוונת. בחברה מספרים כי עד כה הוקמו באמצעותה עשרות אפליקציות שזכו למעל ל-2 מיליון הורדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה