שיווק ופרסום

לאחר האלימות נגד המפגינים: מיצג מחאה נגד נתניהו בכיכר רבין

על רקע אירועי האלימות שהתרחשו הלילה בין המפגינים במרכז תל אביב הוצב שולחן "הסעודה האחרונה" כשבמרכזו פירות ושמפניה ופסל של נתניהו אוכל מעוגה בצורת דגל ישראל 
אילן שניג | 
"הסעודה האחרונה" בכיכר רבין (צילום טוויטר N12)
לילה של עימותים ואלימות במכרז ת"א. מפגינים שהשתתפו בהפגנה נגד השחיתות השלטונית והתנהלות המשטרה הותקפו ככל הנראה על ידי פעילי ימין. מהמשטרה נמסר כי במהלך ההפגנה אירעה קטטה בין כמה מעורבים ברחוב דה וינצ'י בעיר, וכי ארבעה חשודים נעצרו במהלך האירועים בחשד להפרת הסדר הציבורי ותקיפה.  לפי כמה מפגינים, קבוצה של פעילי "לה פמיליה" הסתננה לתוך המפגינים, עקבה אחריהם, ניפצה עליהם בקבוקי זכוכית וקראה קריאות לעברם.  לאחר תום ההפגנה, מסרה תנועת "הדגלים השחורים", ממובילות המחאה, כי חמישה מהמפגינים נזקקו לטיפול רפואי בבית החולים, וכי שניים מהמפגינים נדקרו בעורף. 

האלימות נגד המפגינים הלילה, מתוך הטוויטר
על רקע אירועי הלילה הקשים של האלימות נגד המפגינים, תושבי העיר התעוררו הבוקר למראה יוצא דופן בכיכר רבין. מיצג "הסעודה האחרונה" כשבמרכזו פירות ובקבוקי שמפניה ופסל של נתניהו אוכל מעוגה בצורת דגל ישראל.
לא ברור עדיין מי עומד מאחורי המיצג, אבל זאת לא הפעם הראשונה שדמותו של ראש הממשלה מוצבת במרכז בכיכר רבין. לפני 4 שנים, הציב האמן הישראלי איתי זליאט פסל מוזהב של בנימין נתניהו בכיכר. הפסל, שהתנשא לגובה של ארבעה וחצי מטרים הופל זמן לקצר לאחר הצבתו על ידי אחד התושבים שהגיעו למקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה