שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: ליאור כלפון בקמפיין למימון ישיר

הקופירייטרים בברוקנר יער לוי שלחו את ליאור כלפון לחפש רכב בתחנת המשטרה, בפרסומת שבסופה מצא עצמו חשוד. על הכתיבה הקומית המוצלחת והביצוע שמעלה חיוך - זו פרסומת השבוע של "אייס"

אנגלינה יוסים | 
ליאור כלפון בקמפיין למימון ישיר (צילום מסך מתוך הפרסומת)
בפרסומת השבוע שלנו מככב כלפון שנמצא כרגע במלון קורונה, אך זה לא מפריע לו לגרוף את הטייטל הנחשק הודות לקמפיין החדש של "מימון ישיר" בהשתתפותו, שצולם למעשה כבר לפני כחצי שנה.
הפרסומת חיננית וכיף לצפות בה. אהבנו את האורך הקצר והקולע - 29 שניות שמעבירות את המסר בצורה מדויקת והצליחו לתפוס לנו את העין ולשעשע אותנו בין כל בליל הפרסומות. השחקנית בתפקיד השוטרת נותנת עם יכולותיה הקומיות קונטרה ראויה לכלפון, בעיקר בפאנץ' המעולה, כשרואים את מבטה כשהיא מבינה שכלפון לא איבד רכב, אלא מחפש רכב. גם כלפון הצליח להעלות לנו חיוך עם הפוקר פייס בתחילת הסיטואציה והחן של הישראלי המקמבן כפי שהוא נחשף בהמשכה.
הקומיקאי והשחקן, כוכב הסדרה האהובה "רמזור", אושפז לאחרונה בבית החולים לאחר שחלה בנגיף הקורונה, מאז, כבר הספיק להחלים ולבשר כי מצבו השתפר, לדבריו הוא "היה בגיהנום וחזר". כלפון אמר כי "אני יכול לדבר אחרי שבועיים וחצי שהייתי בשתיקה בגלל השיעולים הבלתי פוסקים. יצאתי מבית החולים ואני במלון קורונה, פה אני אחכה עד שאני אצא מהמחלה לחלוטין".
תקציב: 1.5 מיליון שקלים.
ימי צילום: אחד.
משרד פרסום: ברוקנר יער לוי.

 
דבר חברת ההפקה:
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
 "כשיש קריאייטיב כל כך מדויק אפשר להספיק לצלם ארבעה סרטים בשלושה לוקיישנים שונים ביום אחד. האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט? האתגר הגדול ביותר לספר סיפור מצחיק בפרסומות קצרות". כמה פרגון. פייר? התרגשנו
משפט קאלט שתפס על הסט:‏
"'טיוטה קורונה', ליאור מבקש בסרט שימצאו לו "טיוטה קורולה", כשהקמפיין צולם בתחילת תקופת הקורונה".
 
 מה הדבר שזרם הכי בקלות?
"במאי, צוות הפקה ומשרד פרסום מנצח, שעובדים על קמפיינים למימון ישיר ביחד כבר חמש שנים". שוקלים לעבוד איתם בשביל לקבל גם קצת אהבה.
דבר צוות המשרד:
"המשימה שלנו הייתה להעביר את המסר של המוצר של מימון ישיר, כשמחפשים רכב הולכים למימון ישיר. כרגיל, בשפה הפרסומית שלנו, חיפשנו דרך מצחיקה שתתלבש גם על הדמות של ליאור, שמחים מאד שהפרסומת נבחרה לפרסומת השבוע, נשמח אפילו יותר כשליאור כלפון יחלים".
רשימת קרדיטים:
קריאיטייב: יורם לוי
מנהלת לקוח: מור מזרחי ברק
סמנכ״ל אסטרטגיה: לירון שכטר
משנה למנכ״ל: שלי יערי
ארט: דודי סלמה
קופי: מור בוזגלו
תקציבאית: מעיין עקריב
במאי: רני כרמלי
עורך: דדן עוזיאל
חברת הפקה: אוג
צלם: מנו קדוש
מנהלת הפקה: אביבית שבת
מפיקה: לין דוד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה