שיווק ופרסום

הליכוד: ערוצים 12 ו-13 הם זרוע תעמולה להפגנות השמאל האנרכיסיטיות

הליכוד האשים את ערוצי התקשורת ב"שטיפת מוח הציבור" בכדי לקדם את ההפגנות נגד רה"מ. "מתעלמים מהאופי האלים של ההפגנות", הוסיפו 
אנגלינה יוסים |  3
הפגנה מול בית ראש הממשלה (צילום מסך חדשות 12)
כעשרת אלפים בני אדם השתתפו בהפגנות אמש (שבת) בכיכר פריז בירושלים. אלפי בני אדם הפגינו בנקודות נוספות ברחבי הארץ בהן מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה נגד השחיתות השלטונית וראש הממשלה, בנימין נתניהו.
בתגובה להפגנות מפלגת הליכוד האשימה את ערוצי החדשות המרכזיים וטענה כי הם אחראים להסתה להפגנות. "ערוצים 12 ו-13 ממשיכים לשמש זרוע תעמולה להפגנות השמאל האנרכיסיטיות. הם עושים מאמץ נואש לשטוף את המוח של הציבור, במטרה להפיל ראש ממשלה חזק מהימין", מסרו.
עוד הוסיפו מהליכוד כי "הם נותנים פרסום חינם ואינסופי מכמה מוקדי שידור בניסיון לתדלק את הפגנות השמאל ומתוך ניסיון שקוף לנפח את חשיבותם ומשקלם. לעומת זאת, הם מתעלמים מהאופי האלים של ההפגנות ומהקריאות הנשמעות בהם לרצוח את ראש הממשלה ובני משפחתו. הטלוויזיה בצפון קוריאה יכולה ללמוד מהם, אבל הציבור לא קונה את זה". מפלגת הליכוד סיכמה במילים: "ראש הממשלה נתניהו ימשיך לעבוד מסביב לשעון, להילחם בקורונה ולחזק את כלכלת ישראל. ראש הממשלה קורא לכולם להתלכד במאמץ זה ולהתעלם מקמפיין ההסתה המסוכן של התקשורת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הסתה להפגנות?!
    גל 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה הנפיצו את המושג הזה? לעודד להילחם על עקרונות ושינוי כאשר הממשלה לא עובדת למען האזרחים זה פסול ובזוי?! וזה שרה"מ הופיע מידי יום עם מסרים והתקשורת שידרה את זה, זו לא שטיפת מוח מטעם הליכוד? גם ההפגנות (או יותר נכון, מפגני תמיכה) מימין סוקרו, אך יש להן פחות נפח, אז באופן טבעי זכו לפחות התייחסות, ואפשר לחשוב שהפגנות אחרות שהיו בעבר לא סוקרו, גם כשהיו אלימות.
    סגור
  • 2.
    התקשורת
    צחי 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הליכוד צודק 12 ו13 בחרו צד ו ם לגמרי עם השקרים של השמאל והפרקליטות מאמינה לעדי השקר שהעלילו על נתניהו הפטריוט שעושה הכל למען המדינה.
    סגור
  • 1.
    הליכוד מעז לדבר על "שטיפת מוח"? קורע (ל"ת)
    האירוניה 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור