שיווק ופרסום

מפרח השכונות למלך הבריכות: כמה קיבל סולן להקת טיפקס על קמפיין?

קובי אוז יחדש את השיר המיתולוגי של הלהקה האהובה במסגרת קמפיין חדש לארגון מגדלי הדגים בישראל. מחיר הקמפיין נאמד ב-1.2 מיליון שקלים. אוז: "אני מת על דגים"
אנגלינה יוסים |  1
קובי אוז (צילום בן פלחוב)
סולן להקת טיפקס, קובי, אוז יקבל כחצי מיליון שקל על השתתפותו בקמפיין חדש של ארגון מגדלי הדגים בישראל, הקמפיין נאמד בסכום של כ-1.2 מיליון שקל. אוז ישתתף בקליפ שיכלול עיבוד והפקה מחודשת ללהיט "פרח השכונות" שיהפוך בגרסה המחודשת ל"מלך הבריכות", בשיתוף הפעולה בהובלת חברת התוכן Peach.
הזמר והיוצר נבחר להוביל את הקמפיין החדש של הארגון שמקדם את דג הבאס. הקמפיין ישודר בפרסומות בטלוויזיה, רדיו ורשתות חברתיות בהובלת חברת התוכן Peach ויעלה ביום חמישי הקרוב ה-3 בספטמבר 2020. אוז כתב והלחין את השיר "פרח השכונות" של להקת טיפקס, שיקרא במסגרת הקמפיין "מלך הבריכות", עם מילים חדשות והפקת קליפ בכיכובו של אוז. מטרת הקליפ לעורר מודעות לקנייה מתוצרת כחול לבן ולחשוף את הציבור למגוון אפשרויות מזינות.

(קובי אוז, קרדיט: בן פלחוב)
צבי פלוטניצקי, סמנכ"ל בחברת התוכן Peach: "מרגש מאד להיות חלק מקמפיין נרחב ומשמעותי עבור ארגון מגדלי הדגים. אנחנו גאים להוביל אסטרטגיית מהלכי תוכן ופרסום עבור הארגון, כל זאת בזכות הקשר המיוחד עם לקוח נועז שמוכן לייצר מהלכים שאינם שגרתיים, קומיים ודווקא בתקופה כזו שכולנו פשוט צריכים להעלות קצת חיוך על הפנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלך הבורים
    טליה 09/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקדם היום מזון בעל דריסת רגל אקולוגית כה הרסנית, וכה אלימה לבעלי חיים...באמת צריך מוח של דג
    סגור