שיווק ופרסום

משרד הפרסום "שביט וזהו" קיבל את תקציב בי-קיור לייזר

שביט ואטלס, בעלי משרד הפרסום שהוקם עם פרישתו של שביט מהשותפות בחברון זלצמן שביט לאחר 4 שנים. המשרד מנהל תקציבים של חברות רבות ואליהן מצטרפת חברת בי-קיור לייזר

אנגלינה יוסים |  1
אסי שביט ורן אטלס (צילום יח"צ)
משרד הפרסום "שביט וזהו" קיבל את תקציב הפרסום של בי-קיור לייזר. מכשיר הלייזר של בי-קיור משלב את עוצמת הריפוי של מכונת הלייזר הקלינית מקצועית – במכשיר קטן, נייד ונטען, שכל אדם יכול לרכוש ולהשתמש בו באופן יומיומי.
משרד הפרסום של שביט הוקם בתחילת 2015 עם פרישתו מהשותפות בחברון זלצמן שביט לאחר 4 שנים. מאז צירף שביט מספר לקוחות, בניהם: רשת יין בעיר, טרייד מובייל, בית השיטה, אנגלו סכסון, שלמה ביטוח ועוד. עם הקמת המשרד הסביר שביט כי הדגש יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים. 
מנכ"ל בי-קיור לייזר, מוטי נבון, אמר כי "חיפשנו טאלנט בענף הפרסום, שיתן מענה לצרכים הפירסומיים של המכשיר הרפואי הייחודי שלנו, והגענו לאסי שביט, ולשותפו החדש רן אטלס, שהצטרף למשרד לפני כחצי שנה".
אסי שביט מסר כי "שמח מאוד על הצטרפות מותג בסדר גודל כזה ועוד מהתחום הרפואי וזה בנוסף להיותו פטנט ישראלי, שבו משתמשים כבר מאות אלפים בישראל, וגם כובש את הזירה הבינלאומית בתחום הכאבים".
מיקי שוסר, מבעלי אריקה כרמל בע"מ, בעלת הפטנט ומשווקת בי-קיור לייזר, מסר כי "הקמפיין הראשון שלנו שעלה השבוע לאוויר לקראת החג מדבר על הבי-קיור לייז - מתנה לחיים. קיבלנו לחברה מתנה לחג משלנה, את משרד הפרסום שביט וזהו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    .
    איתן 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מוכשרים
    סגור