שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

היקף תקציב הפרסום עלה השבוע הן בטלוויזיה והן בדיגיטל, ולעומת זאת בעיתונות הצטמצם מעט. כמה השקיעה פרטנר בקמפיין ה-5G? וכמה הוציאה רשת שופרסל על הקמפיין לקראת החגים?
מערכת ice | 
מותגי השבוע
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, השבוע הוציאו חמשת הקמפיינים הגדולים ביותר בטלוויזיה סכום מצטבר של כ-6.6 מיליון שקלים, עלייה של כמעט 200 אלף שקלים בהשוואה לשבוע שעבר. פרטנר השקיעה הכי הרבה, וזמן המסך של ארבעת המותגים שבאים אחריה חולק באופן די שווה עם השקעה שנעה בין 1.07 מיליון שקלים ל-1.29 מיליון שקלים. חמשת המותגים המובילים הם, בסדר יורד: פרטנר, HOT, משרד הבריאות, ישראכרט, בנק לאומי.
במקום הראשון כאמור נמצאת חברת התקשורת פרטנר, שהשקיעה 1.75 מיליון שקלים בקמפיין ה-5G שלה. במקום השני HOT עם קמפיין "חוק החמש" בהובלתה של גל גדות, בהשקעה של 1.295 מיליון שקלים. מיד לאחר מכן משרד הבריאות שהשקיע בקמפיין "שאלה טובה" 1.259 מיליון שקלים. במקום הרביעי ישראכרט עם ANYPAY, בהשקעה של 1.19 מיליון שקלים. סוגר את החמישייה הראשונה בנק לאומי שהוציא 1.07 מיליון שקלים עבור פרסום בטלוויזיה.
ההשקעה בפרסום בדיגיטל בקרב חמשת הקמפיינים המובילים עלתה ב-30% בהשוואה לשבוע שעבר – מסכום כולל של 2.34 מיליון שקלים ל-3.04 מיליון שקלים. חמשת המותגים המובילים שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם, בסדר יורד: עיריית ירושלים, משרד הכלכלה, משרד החינוך, פיקוד העורף, המוסד לבטיחות ולגיהות.
במקום הראשון עיריית ירושלים שהשקיעה כ-806 אלף שקלים בקמפיין עידוד התיירות "ירושלים – הכי חו"ל בארץ". במקום השני משרד הכלכלה בקמפיין "עכשיו זה הזמן לגייס עובדים איכותיים", בהשקעה של כ-753 אלף שקלים. לאחר מכן במקום השלישי משרד החינוך, אחרי שבועיים במקום הראשון, שהוציא כ-580 אלף שקלים בקמפיין ההסברה "מקפידים על הכללים. מצילים חיים". במקום הרביעי פיקוד העורף ששילם כחצי מיליון שקלים עבור פרסום קמפיין הרמזור. סוגר את החמישייה המוסד לבטיחות ולגיהות בהשקעה של כ-400 אלף שקלים על פרסום בדיגיטל.
בעיתונות המודפסת נרשמה ירידה של 1.7% בהיקף תקציב הפרסום מ-1.12 מיליון שקלים ל-1.1 מיליון שקלים. זה השבוע השני ברציפות ששופרסל תופסת את המקום הראשון, עם השקעה של כ-396 אלף שקלים בקמפיין "כל מה שצריך". במקום השני רמי לוי שהוציא עבור "סל הבשר הזול ביותר" כ-200 אלף שקלים. בהמשך רהיטי ניקולטי עם  קמפיין בשווי של כ-179 אלף שקלים. במקום הרביעי SWITCH המציעה מוצר חשמל בשקל אחד בלבד, עם השקעה של כ-166 אלף שקלים. את החמישייה הראשונה שהשקיעה הכי הרבה כסף בפרסום בעיתונות המודפסת, סוגרת רשת א.ל.מ שהוציאה כ-164 אלף שקלים.

.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה