שיווק ופרסום

כמה השקיעו רשתות המזון בפרסום בטלוויזיה לקראת החגים?

למרות שגם בראש השנה סעודת החג תעבור בתא המשפחתי המצומצם, רשתות המזון ממשיכות להתחרות על הבטן ועל הארנק של הציבור הישראלי; מי השקיעה למעלה מ-2.5 מיליון שקלים בפרסום מבצעי החג? כל הפרטים

ניר קומם | 
רשתות מזון
רשתות המזון ממשיכות להילחם על תשומת הלב של קהל הלקוחות ולשכנע את הצרכנים למלא את סלי הקניות לחג, ולסגר שאחריו, בסניפיהן. הרשתות הגדולות יצאו בקמפיינים כדי לפרסם את המבצעים האטרקטיביים שהן מציעות לקראת ערב ראש השנה. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, הרשתות הגדולות השקיעו בפרסום בטלוויזיה למעלה מ-5 מיליון שקל בכשבועיים בלבד. 
רשת שופרסל, הגדולה מכולן במספר הסניפים, השקיעה בכשבועיים בלבד 2.78 מיליון שקלים בפרסום על מסכי הטלוויזיה לקראת החג. במקום השני, רשת 'סופר שוק יוחננוף', שהשקיעה כ-1.35 מיליון שקלים על פרסום בטלוויזיה. 'יוחננוף' מובילה בהוצאה הפרסומית ביחס לסניף – עם הוצאה של כמעט 50 אלף שקלים לכל אחד מסניפיה.
רשת רמי לוי, שתדמיתה התקשורתית ניזוקה לאחרונה בעקבות הקנס בגובה של 2.6 מיליון שקלים שהוטל עליה מטעם משרד הכלכלה בגין הפרת התחייבויות בחוקי התחרות, הינה הרשת שהוציאה את הסכום השלישי בגובהו על פרסום טלוויזיוני לקראת החג, עם השקעה של 703,828 שקלים.
*הנתונים הינם בטלוויזיה בלבד, במגזר הכללי.
*הנתונים מתייחסים לתאריכים 1.9.20-16.9.20.
'טיב טעם', אשר מונה 43 סניפים בפריסה ארצית, השקיעה 334 אלף שקלים בפרסום המבצעים לקראת החג. במקום החמישי, רשת יינות ביתן, השנייה בגודלה בארץ, בוודאי לאחר שרכשה השנה גם את הענקית 'מגה', השקיעה סכום צנוע יחסית של 272 אלף שקלים.
חסכנית הפרסום הטלוויזיוני, ביחס לרשתות הגדולות, היא גם החותמת את הרשימה שסיפקו נתוני 'יפעת בקרת פרסום' – רשת 'ויקטורי', בת 60 הסניפים, שהשקיעה 239 אלף שקלים בלבד בפרסום עבור מבצעי החג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה