שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: "הקש בדלת אונליין" עם ביקור מפתיע של ספי ריבלין

משרד הפרסום גיתם BBDO הגה את הפרסומת הראשונה המשתמשת בטכנולוגיית דיפ-פייק לתשדיר למבצע של האגודה למלחמה בסרטן "בהשתתפות" ציפי שביט והשחקן המנוח והאהוב. מרגש ומיוחד
כפיר אדר | 
ספי ריבלין (צילום גיתם BBDO)
התגעגעתם לספי ריבלין? קשה שלא. הקומיקאי האהוב שהלך לעולמו לפני שבע שנים השאיר הרבה זיכרונות, אבל במסגרת "הקש בדלת אונליין", הפרסומת החדשה של האגודה למלחמה בסרטן, הוא חזר כאורח לרגע וסיפק לנו שוב את הזכות לראות אותו על המסך ואפילו להתרגש רק מעצם הזכרון.
לטובת הסברת המבצע במתכונתו החדשה, הגה משרד הפרסום גיתם BBDO המלווה זה שנים בהתנדבות את פעילות האגודה למלחמה בסרטן, את התשדיר החדש בהשתתפות ציפי שביט ודמותו של ספי רבלין, שבאמצעות טכנולוגיית דיפ-פייק נראה ממש אמיתי. שביט, שהתגייסה למטרה זו בהתנדבות מלאה, ודמותו של ריבלין מנהלים בתשדיר דיאלוג ייחודי אונליין ומשלבים יחד כוחות לטובת גיוס תרומות במסגרת המבצע השנתי של האגודה.
את השחקן המנוח, שנפטר ממחלת הסרטן לפני 7 שנים, מגלם בהקלטה המקורית השחקן איציק סיידוף, שגם הוא השתתף בתשדיר בהתנדבות מלאה. רינה ריבלין, אלמנתו של ספי, נתנה לאגודה את זכויות השימוש בדמותו של בעלה המנוח. התשדיר הופק בסיוע חברת קוקורוזה של ליאור רז ודני רוסטר, בבימויו של בן בכר.
 

 
דבר הבמאי/ת: בן בכר
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"נכנסתי כשגיתם ודני רוסטר מקוקורוזה קראו לי לדגל יצאתי ממנו גאה עד מאוד".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
"לבצע את הפרוייקט כך שלא יהי מביך ויכבד את ספי ריבלין, וכמובן האתגר הטכנולוגי הגדול בשיתוף גיא אדיר בשל חומרי הגלם הישנים של ספי ריבלין".
משפט קאלט שתפס על הסט?
"נשמה שאתה ספי"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
"ציפי שביט".

איך עלה הרעיון לשחזר את ספי ריבלין ואח"כ לראות את זה על המסך?
"כשהבנו שאחרי שישים שנה לא יוכל להתקיים מבצע הקש בדלת במתכונת רגילה ידענו שחייבים לייצר משהו שיעצור את כולם ויתפוס את תשומת הלב. הרעיון להשתמש בטכנולוגיית דיפ פייק כדי להחזיר לרגע מישהו שכל כך צרוב לנו בתודעה כאחד הקומיקאים הגדולים ביותר ואנחנו מתגעגעים אליו, ושהוביל מאבק תקשורתי וארוך במלחמה בסרטן עלה, והיה ברור שנעשה הכל כדי להצליח. הרגע שבו הקרנו את התוצאה לרינה ריבלין, והיא אישרה ואהבה את התוצאה היה הרגע שבו הכל התחבר".
דבר הצוות המשרד: "רעיונות מיוחדים הם כאלה שצריך לעשות מעל ומעבר כדי להגשים אותם, ומכיוון שכולנו גדלנו על ספי ריבלין ניגשנו לפרוייקט הזה במלוא המחוייבות. הצלחנו להרים אותו בזכות האנשים הטובים שהתגייסו כדי לגרום לו לקרות והלכו איתנו לאורך כל הדרך".
 
רשימת קרדיטים:
משרד פרסום גיתם BBDO
מנכ"לים משותפים: קרן בכר אמיתי ויובל וינגסט
צוות קריאטיב: עדו קריב, אסף חלפון, אדם בני
צוות ניהול לקוח- אורית שצברג, טניה קרייצמן שלום, טל גופר
מפיק: ערן הראל
צוות אסטרטגיה: גיא ויינגסט, לילי אהרון
טראפיק: דנה באומן, תמר שצר, תמי לשם
מנהלת סטודיו: מירב פלד
מדיה TMF/Ocean :
 חברת הפקה- קוקורוזה- ליאור רז דני רוסטר
במאי: בן בכר
במאי ואחראי טכנולוגיה- גיא אדיר
זכויות וסגירת טאלנטים: הדר גלר וגל פרמן
מפיקה: דנה אבידור
צלם: עופר בן יהודה.
איפור: ליאת שיינין
פוסט פרודקשן- סטודיו אמברלה- גיא אדיר
הפקת פוסט- ורוניקה יבלו
קריין- קובי מידן
מוסיקה מקורית- תומר בירן
 ייעוץ לשוני: ניצה חוזז
 
משתתפים:
ציפי שביט- ייצוג - ציפי מייזלר
איציק סיידוף
דיבוב: מיקו ג'מאל
תודה מיוחדת לרינה ריבלין ולמשפחת ריבלין על זכויות השימוש בדמותו של ספי ריבלין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה