שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

מפעל הפיס הוביל ובענק השבוע בפרסום בטלוויזיה, שם נרשמה ירידה קלה בהשקעה הכספית, כאשר 'יד מכוונת' השקיעה שבוע נוסף הכי הרבה בדיגיטל וניקולטי בעיתונות. מי עוד פתח את הארנק כדי להגיע לארנק שלכם? מפרסמי השבוע 

כפיר אדר | 
דירוג הקמפיינים המובילים במדיות (צילום רשתות, Pixabay, Unsplash)
לאחר שבשבוע שעבר נרשמו שיאי השקעה בתקציב הפרסומות, היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה ירד מעט בשבוע החולף במדיות השונות. יחד עם זאת, בטלוויזיה שוב הושקעו סכומים גבוהים מאוד ובעיתונות שוב ניקולטי מוליכה. 
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, שהוציאו לא פחות מ-7.141 מיליון שקל, ירידה של כ-1.3 מיליון שקל מהשבוע שעבר. במקום הראשון נמצא הקמפיין של מפעל הפיס בכיכובו של ערן זרחוביץ' 'מתלבטה' בו הושקעו 1,850,376 שקל. במקום השני, PRIVAT FIBER של פרטנר בהשקעה של 1,558,122 שקל, שלישי משרד התחבורה והרלב"ד - מחוייבים לאנשים שבדרך עם 1,384,671 שקל. הפרסומת של יונדאי עלתה כ-1269,935 שקל ובמקום החמישי מרצדס שהשקיעה 1,077,911 שקל.
בדיגיטל נרשמה הוצאה כוללת של 2,527,743 שקל, כאשר ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת ליד מכוונת - ייעוץ והכוונה לוועדות רפואיות, עם 1,253,896 שקל. במקום השני פיקוד העורף שהשקיע 434,988 שקל על 'שתדעו שאנחנו רוצים לדעת'. NETFLIX התברגה למקום השלישי עם 351,487 שקל, במקום הרביעי הקפה של סטארבאקס בו הושקעו 286,081 שקל ו-WE SURE במקום החמישי עם 201,291 שקל.

בעיתונות הושקעו על חמשת הקמפיינים המובילים 940,229 שקל, כאשר ניקולטי שוב במקום הראשון עם 255,073 שקל. רהיטי נטוצי במקום השני בזכות השקעה של 185,197 שקל. בעלי החנויות בקניונים 'אין חיסון להתרסקות כלכלית' השקיעו 183,556 שקל. במקום הרביעי בלאק פריידיי והפרסומת של ד"ר גב בהשקעה של 160,307 שקל וסוגרת את החמישייה פרסומת בלאק פריידיי של מחסני חשמל בעלות של 156,229 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה