שיווק ופרסום

"הלו יעקב": איגוד השיווק העניק פרסים לפרסומת של בזק ולקמפיין "מגיני ישראל"

פרס Booster ניתן לחברות בעקבות השפעתן ברשתות החברתיות, בדגש לפעילות ברשת הטיקטוק. בזק שברה שיא צפיות בטיקטוק עם 710 אלף כניסות
מערכת ice | 
הלו יעקב (צילום יוטיוב: בזק)
איגוד השיווק העניק בשבוע שעבר פרסי Booster לקמפיין 'מגיני ישראל' של חברת התוכן פיץ' ולחברת בזק על המהלך המוביל בקמפיין לאיתור סיסמת ה – Wi-Fi של יעקב בוזגלו. Booster הוא פרס המוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן. בין היתר יש צורך להציג יכולות ייחודיות בתחום ונתונים שמשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בכניסות, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות ועוד. מדי רבעון מתכנס צוות שופטים הכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל  ובוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד.
פרס Booster מיוחד הוענק למהלך הדיגיטלי המנצח של תקופת הקורונה לקמפיין "מגיני ישראל" מאת חברת התוכן פיץ’ ובמימונן של החברות הגדולות במשק. במסגרת הפרויקט שמטרתו הגברת המודעות להנחיות הקורונה, הופק שיר מקורי שהולחן ועובד על ידי דולי ופן, ובהשתתפות איתי לוי, אגם בוחבוט, אנה זק וקווין רובין. לאחר השקת הקליפ, יצאה אתגר #שמורעליי בשיתוף טיקטוק ישראל כדי להניע לפעולה את קהל היעד שנמצא בפלטפורמה. לאחר שהאתגר צבר תאוצה, הופק סרטון שמאגד אתגרים שהועלו על ידי ילדים ובני נוער בטיקטוק.
האתגר עמד במבחן התוצאה והניב למעלה מ – 2 מיליון צפיות בקליפ, 18 מיליון צפיות בעמוד האתגר וכמעט 16 אלף סרטונים שנעשו על ידי בני נוער במסגרת האתגר.
פרס Booster נוסף ניתן על ידי איגוד השיווק לקמפיין בזק ייחודי ופורץ דרך. באוגוסט האחרון יצאה חברת בזק למהלך דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל שניפץ שיאי מעורבות והוביל גם להצלחה עסקית. במסגרת המהלך שלחה בזק מיליוני ישראלים לחפש את הסיסמא ל-Wi-Fi של יעקב בוזגלו, באמצעות רמזים שהסתתרו בפרסומת טלוויזיה שעלתה קודם לכן. המהלך שמר על סיפור עקבי שמתפתח בצורה שונה ומהווה כרמז עבור הסיסמא ל- Wi-Fi. המהלך הוביל לכך שהמשתתפים צפו בפרסומת פעם אחר פעם. חברת בזק פרסמה רמזים ברשתות חברתיות שונות, כולל ארבעה סרטוני רמזים בטיק-טוק.
במבחן התוצאה ניתן לראות כי בפעילות השתתפו כ-13 אלף מנחשים שהשאירו פרטים וסיפקו נתונים. היו כ-222 אלף כניסות לאתר ייעודי שהוקם עבור התחרות. בזק שברה שיא צפייה עם 710 אלף צפיות בעמוד בטיקטוק. המהלך הוביל לתשע אלף מצטרפים חדשים לאינטרנט של בזק, עלייה של 50% בהשוואה לקמפיינים קודמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה