שיווק ופרסום

למה הפרסומת החדשה של ליברה נחתכה באמצע?

השחקן הישראלי המצליח תומר קאפון והבמאי המוביל רועי כפרי חברו יחדיו לקמפיין החדש של חברת הביטוח ליברה, אך הפרסומת ששודרה הסתיימה במפתיע, תקלה או יוזמה? כל הפרטים
שרון טל | 
תומר קפון בקמפיין לחברת ליברה (צילום אורטל דהן זיו)
בשבועות האחרונים, התקיימו צילומי הקמפיין החדש של חברת הביטוח ליברה, יחד עם פרזנטור החברה, תומר קאפון, ובפעם הראשונה בבימויו ועריכתו של רועי כפרי שהיה גם שותף לכתיבת התסריטים. מאחורי הקלעים של הקמפיין עומד גם סמנכ"ל הקריאיטיב של מאקו עידן לוי. מהשילוב, יצא מהלך מהפכני ונועז, במסגרתו ליברה מעבירה מסר של חצי מחיר באמצעות חצי פרסומת: "לא מה שציפיתם מחברת ביטוח".
לפי ליברה, זאת הפעם הראשונה בישראל, שחברה מסחרית עולה עם פרסומת שנחתכת לחצי, באמצע דבריו של הפרזנטור, וללא דבר מפרסם, קריאה לפעולה, או פרסום מספר טלפון. הבחירה בדרך ייחודית זו ממשיכה את הקו הפרסומי של החברה, שבשנים האחרונות ייצר כמה פרסומות זכורות ואהובות על ידי הצופים – "לא מה שציפיתם מחברת ביטוח".
בנוסף למהלך "חצי הפרסומת" ליברה צילמה סדרת סרטונים לקידום כיסויים ייחודיים ומסרים שונים שימשיכו להוכיח לצופים עד כמה ליברה היא "לא מה שציפיתם מחברת ביטוח", שכן, גם השנה מתכננת ליברה להביא לא מעט בשורות חדשניות לציבור המבוטחים בישראל ובדרכים כלל לא שגרתיות.
תומר קאפון, שנחשב לאחד מהשחקנים העסוקים ביותר בביצה המקומית, חווה שנה נהדרת מבחינת הקריירה האישית והוא מתוכנן להתחיל בקרוב את צילומי העונה השלישית של סדרת גיבורי העל, "הבנים", המשודרת באמזון. לטובת הקמפיין של ליברה, תומר זנח את גלימת גיבור העל, אבל את אומץ הלב, הנחישות והיצירתיות הוא בהחלט מביא איתו למסך, כאשר במהלך הצילומים מתוכננות סצנות של קרקס, צניחה חופשית ועוד.
 
לקמפיין, בפעם הראשונה הצטרף רועי כפרי, אחד הבמאים העסוקים בתעשיית הפרסום ומי שעומד מאחורי קמפיינים שזכורים לכולנו, כפרי כאמור גם ערך את הקמפיין והיה שותף לכתיבתו. זאת במטרה, להמשיך את הקו הפרסומי הדינאמי, האינטליגנטי והייחודי שבו נוקטת החברה בקמפיינים השונים שלה מאז השקתה.
ליברה חברה לביטוח הוקמה בדצמבר 2017 ע"י אתי אלישקוב, בכירה בענף הביטוח והפיננסים, במטרה לשנות את כללי המשחק בענף הביטוח, ותוך חודשים ספורים היא אכן עשתה זאת, הפכה לסמן ימני בענף, החדירה מודלים חדשים, הובילה להוזלת מחירים דרמטית בתחום וניערה את עולם הביטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה