שיווק ופרסום

אחרי הביקורות: כמה באמת יוכל להכניס הקליפ של ביבי ועדן בן זקן?

לצד העקיצות, ראש הממשלה נתניהו חתום על הלהיט התורן עם הזמרת הפופולארית בו צפו כבר כחצי מיליון אנשים ויוכל לגרוף עשרות אלפי שקלים כחלק מהפרויקט של 'ישראל בידור' כאשר ההכנסות לקליפ יוקדשו לעמותת 'כן לזקן' שתסייע למבוגרים בחורף הקרוב
כפיר אדר |  4
בנימין נתניהו יחד עם עדן בן זקן (צילום ישראל בידור)
רגע אחרי הקליפ בכיכובו של נשיא המדינה רובי ריבלין, חברת ההפקות של "ישראל בידור" השיקה אמש (חמישי) קליפ בכיכובו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הזמרת עדן בן זקן וכוכבי רשת במהלך חסר תקדים, מהלך שגם זכה לביקורת מצד עיתונאים ופוליטיקאים רבים על רוה"מ שהצטלם לקליפ בשעה שהוא עצמו כביכול לא העביר את הכסף בעוד העמותה צריכה לעשות זאת.
דווקא בשנה בה גופי תקשורת בישראל נאלצים לצמצם, לפטר ואף לסגור, דווקא מערכת "ישראל בידור" שהפציעה לפני שלוש שנים בלבד, השלימה מהלך אסטרטגי עם הקמת גוף ההפקה הנושא את השם "ישראל בידור פרודקשן" והייתה לערוץ הדיגיטל הראשון בישראל אשר מחזיק גם בגוף הפקה משלו.
ישראל בידור בראשותם של האחים דוד ושלמה סער, רשמה הישג חסר תקדים כשהפכה להיות גוף התקשורת הבידורי המוביל בישראל בדיגיטל, עם עמוד אינסטגרם שנושק לכמיליון עוקבים, ערוץ יוטיוב וטיקטוק אשר גורפים מאות אלפי עוקבים, וסטורי שזוכה לכ-300,000 אלף צפיות ביממה.
הקליפ שהושק הינו חידוש לקלאסיקה הישראלית ״יש בי אהבה״ של הזמר אריק אינשטיין ז״ל, בביצוע של ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם זמרת העשור עדן בן זקן ועשרות כוכבי רשת. הקליפ הופק בשיתוף עם עמותת "כן לזקן" כאשר כלל הכנסות הפרויקט (ע״פ הצפיות ביוטיוב) יתרמו לעמותה באופן מיידי לסיוע בחורף הקרוב. אם כמות הצפיות תגיע למיליון ביוטיוב ותניב מספרים יפים בפלטפורמות נוספות, ניתן יהיה לגייס עשרות אלפי שקלים לטובת המהלך.
עד היום, "ישראל בידור פרודקשן" הספיקה להפיק את אירוע ״נבחרי ישראל בידור 2020״, משדר מיוחד שסיכם שבועיים של הצבעות שחצו את רף מיליון ההצבעות. המשדר שודר בפלטפורמת הלייב סטרימינג וגרף למעלה מ-300 אלף צפיות ביממה אחת בלבד. העלות המוערכת לפרויקט זה עומדת על כ-250,000 שקל.
לפני כמה שבועות השיקה החברה חידוש ללהיט הנוסטלגי ״תנו לגדול בשקט״ של הזמר שלומי שבת - שהצטלם לקליפ והקליט את השיר מחדש יממה אחרי שחזר מבית החולים אחרי שהחלים מהקורונה. הקליפ הגיע ללמעלה מ-2 מיליון צפיות בתוך שלושה שבועות בלבד. גם כאן ההכנסות מהשיר (ע״פ הצפיות ביוטיוב) נתרמו לעמותת ״כנפיים של קרמבו״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מהי מדיניות המערכת?!? (ל"ת)
    מרגלית 12/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    שימוש ציני בקשישים
    מרגלית 12/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום להעביר תקציב מדינה ולהקדיש כספים יעודיים לטיפול בקשישים במסגרת משרד הרווחה, ולהוסיף תקנים לעובדים סוציאליים, ראש הממשלה מתעסק בשירה, מה שלא הפריע לו, שהתרבות משותקת
    סגור
  • רק בישראל
    נילי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש קורונה ובעולם התרבות פתוחה ואצטדיוני הכדורגל עם מליונים,,,,,
    סגור
  • 1.
    בושה!
    סדן 12/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה אמרנו,בושה אחת גדולה.
    סגור