שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: חצי פרסומת של ליברה עם תומר קפון

חברת הביטוח המקוונת השיקה פרסומת שנקטעה לה באופן מפתיע, אבל זה ממש לא במקרה. הבמאי רועי כפרי: "האתגר העיקרי היה לחדש ולרענן פורמט מוצלח" 
שרון טל | 
תומר קפון בקמפיין לחברת ליברה (צילום אורטל דהן זיו)
ליברה עוררה תהייה בשבועות האחרונים על הפרסומת שלה שנחתכת באמצע, בדיוק לפני שתומר קאפון אמור להיות משוגר מתותח (רגע שכולנו היינו רוצים לראות), פתאום נגמרת הפרסומת והחלה הבאה. זה לא במקרה, אלא מהלך מכוון של ליברה, שלראשונה השיקה החודש פרסומת שנחתכת באמצע. 
לקמפיין, בפעם הראשונה הצטרף רועי כפרי, אחד הבמאים העסוקים בתעשיית הפרסום ומי שעומד מאחורי קמפיינים שזכורים לכולנו, כפרי כאמור גם ערך את הקמפיין והיה שותף לכתיבתו. זאת במטרה, להמשיך את הקו הפרסומי הדינאמי, האינטליגנטי והייחודי שבו נוקטת החברה בקמפיינים השונים שלה מאז השקתה. על היצירתיות בפרסומת וגם על החדשנות, החלטנו להעניק לה את התואר - חצי פרסומת השבוע של ice. 
 
דבר הצוות: "לנו אנשי הקריאייטיב, העבודה על קמפיין ליברה היא מגרש משחקים מהנה במיוחד. בשנתיים האחרונות מאז ההשקה הצלחנו ליצור שפה תקשורתית ייחודית, בולטת ואהובה. הצופים בבית כבר מנסים לנחש מה תהיה ההפתעה בכל סרט, לכן בכל שנה אנחנו מאתגרים את עצמנו למצוא את השלב הבא בהתפתחות השפה. 
 
אנחנו שמחים מאוד שביחד עם רועי כפרי, הצוות המעולה והלקוחה האמיצה, הצלחנו למתוח שוב את גבולות השפה ולהוסיף לה רבדים נוספים, יחד עם הקפדה על העברת מסר ברורה. אז צפו להפתעות נוספות בהמשך". 
 
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: עידן לוי
קריאייטיב: רועי כפרי, ערן גרמי, עידן לוי
במאי ועורך: רועי כפרי
צלם: רומן הרטאן
מפיקה ראשית: ליהי פיין
מפיקה בפועל: מורן שלו
מפיקת פוסט: אורטל דהן זיו
ארט: מיכאל ששון
סט דרסר: רחלי לוין
איפור שיער: דורית כהן
הלבשה: אורן דר
אפקטים מיוחדים- יובל גלילאו
בית פוסט: Gravity creative space - איתי שיף, אורי מורג
מוזיקה מקורית: ישי סוויסה
מיקס סאונד: אורי שוחט
מלהקת: שירן שהרבני
סוכן רועי כפרי: רועי הולנדר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה